Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een vriend kan het altijd mee fout gaan smurffie schreef:paard, die verraad je never de nooit niet en staat ALTIJD voor je klaar. Zal je blindelings vertrouwen als de band sterk genoeg iseen vriend kan het altijd mee fout gaan
) op nummer één staat, dan ben ik weg. Het spijt me maar als ik niet op nummer één sta zit er toch iets niet goed in je relatie.
) op nummer één staat, dan ben ik weg. Het spijt me maar als ik niet op nummer één sta zit er toch iets niet goed in je relatie. Je partner en jij houden (als het goed is
) onvoorwaardelijk van elkaar. Jij kunt natuurlijk ook onvoorwaardelijk houden van je paard, maar dat is niet wederzijds.
smurffie schreef:paard, die verraad je never de nooit niet en staat ALTIJD voor je klaar. Zal je blindelings vertrouwen als de band sterk genoeg iseen vriend kan het altijd mee fout gaan

Karin schreef:Ik haal uit het samenzijn met mijn paard een bepaalde energie. Die heb ik nodig om goed te kunnen functioneren in mijn dagelijks leven. Daar heb ik zelf baat bij, maar mijn partner ook.

) 
Tuurlijk is het er tenzij het ontsnapt.
Was het een vent gehad dan was hij er eerder uitgekickt; dit dier mocht het anderhalf jaar bij me proberen.
LauraMc schreef:Als mijn eventuele vriend zou zeggen dat zijn paard () op nummer één staat, dan ben ik weg. Het spijt me maar als ik niet op nummer één sta zit er toch iets niet goed in je relatie.
.
vriend. En ik vind dat iedere vrouw (of man) die niet dezelfde keuze zou maken een vreselijk tekort aan zelfvertrouwen heeft en een enorm onvermogen om gelukkig te zijn alleen (maar dan mèt paard
). Maar dat is mijn bescheiden mening
.
.
.