_Charlotte schreef:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:sjorsie schreef:er zijn 1 miljoen mensen die een of meer keer per week op een of andere manier met paarden bezig zijn en hier gaat veel geld in om.
Als jij het gezever vind zit je denk ik verkeerd, dit is een forum van paardenliefhebbers en die kunnen nooit genoeg paarden zien.Anders was het wel een voetbalforum.
En jij denkt dat 1 miljoen mensen meer is dan de voetballerij
In de voetbal gaat nog heel wat meer geld om in de paardensport dus ook dat ''argument'' gaat niet op.
Ik snap de frustratie enigszins wel, maar om alleen maar te kijken naar wat mensen hier op het forum willen is totaal niet reëel
Dan er bij, je kunt er wel over blijven struikelen en je ongenoegen uitspreken, maar dat zal echt niets oplossen
_Charlotte schreef:
anneliesdj schreef:En jij denkt dat 1 miljoen mensen meer is dan de voetballerij
In de voetbal gaat nog heel wat meer geld om in de paardensport dus ook dat ''argument'' gaat niet op.
Ik snap de frustratie enigszins wel, maar om alleen maar te kijken naar wat mensen hier op het forum willen is totaal niet reëel
Dan er bij, je kunt er wel over blijven struikelen en je ongenoegen uitspreken, maar dat zal echt niets oplossen

Hopelijk komt de NOS de volgende keer met een betere reportage.

*steekt hand op*

het was alleen flink duidelijk dat ze een goed getraind paard onder haar had, en het zelf nog niet zo heel lang deed. Maar, het zag er niet verkeerd uit.
TE5 schreef:Sunshine80 schreef:
Dat is een behoorlijk negatieve reactie.
Eigenlijk vind ik het alleen maar leuk dat Anky dit probeert, dan ziet ze eens "wat anders van de wereld". En ondanks dat ook zij waarschijnlijk haar mindere momenten heeft, moeten wij nog maar zien te bereiken wat ze bereikt heeft!!!
Wat ik alleen wel een beetje raar vind is dat ze dan als western 'beginner' ook daar mee weer meteen moet opvallen.
Ik heb begrepen dat ze dit voor dr eigen plezier doet, waarom dan meteen die shows?
Waarom moet ze dan weer laten zien dat ze dit kunstje ook kan?
Als dressuurruiter is ze goed, dat valt gewoon niet te ontkennen,
maar ik zie niet waarom er meteen zo veel aandacht moet naar met het westerngebeuren...
zegt trouwens niet dat ik niet benieuwd ben naar de reportage
(iemand anders gaf haar dan les).

anika schreef:Ik vind het enorm jammer dat er weer een cowboy imago aan gegeven wordt. De muziek maar ook dat Anky zegt bij de uitleg die ze geeft de cowboys!... en dan weer veder uitleg geeft. Ik had gehoopt dat Anky goede reclame kon zijn voor onze sport maar nee dat is het nu niet.. Spijtig ook dat er zo weining zendtijd aan besteed is.
Maar goed Anky have fun!

Adrienne schreef:Dat de "cowboys" hoorde in het verhaal thuis. In dat zelfde stukje zegt ze dat de dressuur uit de oorlogsvoering is ontstaan. Western rijden is nou eenmaal op ranches en aan de hand van het werk van cowboys ontstaan. Wat moet ze anders zeggen? Het is ontstaan uit het werken met koeien op een ranch door je weet wel van die mannen met hoeden???![]()
![]()
![]()
Ik vond overigens deze filmpjes op youtube van de Demo in Amsterdam:
http://nl.youtube.com/watch?v=_XWu2NJd9dY
http://nl.youtube.com/watch?v=RdZZOZhnASI
http://nl.youtube.com/watch?v=nAw_JObZbKg

geef mij maar ene cowboy die western rijdt
ik zou graag een cowgirl zijn
zie ik het probleem ook niet zo. Veel mensen kennen de term 'western' niet eens. Die denken dan aan Clint Eastwood en Hollywood, geen ruiters die in spijkerbroek met een hoed rijden
Dus als het zo voor televisie wat verduidelijkt kan worden..