RCHLLKE schreef:Jeetje, of ze wilt d'r naam gewoon hooghouden.. Ook al heet je Anky, regels zijn regels!
Jep inderdaad, en die regels houden in dat mensen wildcards kunnen krijgen. Dus niets "ook al heet je anky". Ze houd zich gewoon aan de regels.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Ik train hard als ik 5e word, maar die wat 1e word, heeft overduidelijk hárder getraind! Anders had die immers niet boven me gestaan.Nee zou daar niet boos om worden, ben realistisch genoeg om te beseffen dat er mensen zijn die nu eenmaal zwaarder trainen dan mij.
Welk steekhoudend argument om haar geen wildcard te geven heb jij dan al naar boven gehaald behalve "de andere krijgen hem ook niet" (dat is nu eenmaal het idee achter een wildcard, dat maar een paar mensen hem krijgen)
Beaux schreef:@Pharagirlke, bespaar je de moeite om het nog verder uit te leggen, de meesten hier zijn kennelijk of te dom om het te begrijpen of te afgunstig of ze hebben meer gif dan bloed in hun aderen.........
kazary schreef:Het is dus ook het systeem dat Anky nu gewoon mee had kunnen rijden. Niet eens met doel eerste te worden, maar er gewoon maar zijn. Een stuk minder zwaar dan perse bepaalde punten te moeten behalen.
kazary schreef:En dat weggeven van een wildcard zou van mij dan ook alleen maar mogen in omstandigheden waardoor je echt niet kunt starten. Zoals het gebroken been wat ze eerder had. dat soort situaties.
Sientje schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Wildcard_(sport)
In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie die niet aan de selectiecriteria voldoen. Redenen waarom een wildcard aan een bepaalde speler of team wordt gegeven, kunnen bijvoorbeeld zijn:
sterke speler of een sterk team welke om een of andere reden niet aan selectiewedstrijden hebben meegedaan;
speler/team welke afkomstig is uit stad, regio of land waar het evenement wordt georganiseerd;
speler/team welke populair is bij het publiek;
speler/team welke van iets lager niveau is dan de rest van de deelnemers, maar snel beter worden of anderszins veelbelovend zijn.
detour schreef:Ja ik snap je wel, maar waarop basseer je het gespeelde?