Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Heb het helemaal gelezen maar het kan best zijn dat ik een paar mensen verward heb met elkaar, ben nu ook weer geen computer kwa geheugen.

Citaat:Ze zegt dat ze liever iemand heeft met gezond verstand die wil leren dan iemand die barst van het talent en te hooghartig is om het ten volle te gebruiken.Kwestie van; hoe interpreteer ik alles zo fout mogelijk
Ik zei alleen maar dat ze helemaal niet zegt dat als je er maar genoeg geld in pompt het wel gaat.
En of je zonder aanleg het kan halen, tja ik denk ook van niet, maar dat is haar mening en die mag ze toch ook rustig hebben? Misschien is ze nog niemand tegen gekomen die zo weinig aanleg had... Dan kan ze daar haar mening ook niet op baseren.Citaat:Ze heeft er meer mee op dan met ruiters die hun kwaliteiten niet tot het uiterste benutten.
pharagirlke schreef:En als je zó weinig aanlegt hebt, haal je het ook niet als je er genoeg geld in pompt dus das al evemin waarIk zei alleen maar dat ze helemaal niet zegt dat als je er maar genoeg geld in pompt het wel gaat.
En of je zonder aanleg het kan halen, tja ik denk ook van niet, maar dat is haar mening en die mag ze toch ook rustig hebben? Misschien is ze nog niemand tegen gekomen die zo weinig aanleg had... Dan kan ze daar haar mening ook niet op baseren.
Ik vond het goede woord niet. Maar:Citaat:Ze heeft er meer mee op dan met ruiters die hun kwaliteiten niet tot het uiterste benutten.
Kortom: mensen die niet willen luisteren/leren.
Maakt dat verschil wb de punten die een jury geeft? Oakland1990 schreef:Ach ja, vandaag won ze weer op de FEIworld. Mijn ma (echte leek) vond Isabelle Werth veel netter rijden al was het maar omdat Satchmo vierkant stond en PaintedBlack nog niet eens stil kon staan. Maar wààrom krijgt Anky daar dan goede punten op? Zelfs in onze "simpele" proefjes krijg je een vier als je niet onbewegelijk stil staat.

_Lotte_ schreef:Oakland1990 schreef:Ach ja, vandaag won ze weer op de FEIworld. Mijn ma (echte leek) vond Isabelle Werth veel netter rijden al was het maar omdat Satchmo vierkant stond en PaintedBlack nog niet eens stil kon staan. Maar wààrom krijgt Anky daar dan goede punten op? Zelfs in onze "simpele" proefjes krijg je een vier als je niet onbewegelijk stil staat.
Hier ben ik het niet echt mee eens.
Isabel had een paar grote fouten en Warum Nicht stond op het einde ook niet stil
Anky had ook niet super gereden, maar vond het wel beter dan Isabel.
Alleen vond ik het puntenaantal wel heel ver uit elkaar liggen, had het terrecht gevonden als Isabell ook iets van 80% had gekregen.

Adil18 schreef:pharagirlke schreef:Als je wíl luisteren en leren dan gebruik je bij een persoon als Anky al je talent. Of denk ik nu zo onlogisch?
Ach kom, das geen talent maar een instelling die je hebt...Je wilt luisteren of je wilt het niet, maar het is geen talent...iedereen kan luisteren als hij maar wil...!
ze mogen gerust Anky en Isabell eens van paard wisselen, kijk wie dan wint, ik denk dat ik het antwoord wel ken.
Denk dat dat nog wel eens verrassend zou kunnen worden want dat zijn allebei geen doetjes.