Komt een paard bij de kapper..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ashh

Re: Komt een paard bij de kapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:20

sjonge jonge zeg
zijn jullie jaloers ofzo?
willen jullie het zelf ook Verward

Maris, t is tog GE-WEL-DIG OK dan!
en het staat erg leuk, en de kerstshow was geslaagd! Haha! Haha!

en dat roze en paars, achja t laat zien dat t een echte bink is! Lovers

ashh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:33

ashh schreef:
sjonge jonge zeg
zijn jullie jaloers ofzo?
willen jullie het zelf ook Verward

Maris, t is tog GE-WEL-DIG OK dan!
en het staat erg leuk, en de kerstshow was geslaagd! Haha! Haha!

en dat roze en paars, achja t laat zien dat t een echte bink is! Lovers

En ik had trouwens vandaag wedstrijd knhs, en de jury had me een 8 gegeven voor de VERZORGING, dus zelfs die vond t leuk!!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:39

Haha,
Vind het wel geinig staan. Al zal ik de mijne niet dat aandoen Knipoog

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:49

Het ziet er wel grappig uit. *LOL*
Ik zie de humor ervan er wel in. Huilen van het lachen

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:55

Wat een gezeur om niks Huilen van het lachen ? Er gebeuren toch veel ergere dingen, boeie dat zij dat wil doen Haha!

Haha, demijne zijn dan wel kleiner, maar die zouden volgens mij gewoon in slaap vallen Huilen van het lachen .

ps: moest ook meteen denken aan horseland ROFL

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:50

Ik vind dat er best even stil gestaan mag worden bij de risico's, vooral omdat deze stunt ook anderen op ideeen kan brengen.

Bovendien zie ik op het filmpje dat paard even doorschiet bij het naar binnen lopen, en wat was er gebeurd als iemand daarom was gaan gillen? Er zijn heel wat volksstammen die al beginnen met gillen voordat een paard een stapje verkeerd zet, vraag maar aan iedereen die voor sinterklaas wel eens op een paard gezeten heeft, laat staan als het paard eens ECHT (zoals in het filmpje dus) een stapje verkeerd zet.

Daarnaast vind ik het gewoon onverantwoordelijk om met je paard een winkel binnen te gaan. Niet zozeer vanwege het paard, ik ga er echt wel vanuit dat de eigenaar beest goed genoeg kent om de risico's in te schatten wat dat betreft, maar wel om reacties van anderen waar je geen invloed op hebt. Niet iedere willekeurige voorbijganger weet hoe paarden kunnen reageren en de koelste kikker kan het op zijn heupen krijgen. Dat is met sinterklaas ook elk jaar wel ergens aan de hand, elk jaar zijn er sinterklazen of pieten die in het ziekenhuis belanden door het o zo brave sinterklaaspaard dat toch plotseling schrok.

In een winkel heb je nou eenmaal zeer beperkte ruimte, waarin meestal veel spullen staan en paard kan ook in paniek zomaar de weg op rennen. Hoe zou je zelf reageren als er plotseling een paard uit een winkel komt stuiven? Ik zou mezelf eerst even 10 keer in mijn arm moeten knijpen, dan nog 20 keer met mijn ogen knipperen of ik het echt goed gezien had en dan pas in staat zijn actie te ondernemen en ik heb verstand van paarden! Wat zou iemand doen die geen ervaring heeft met paarden behalve de oude bok van de kinderboerderij?

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:08

Ik zou ook mijn mening even geven:

Ik heb een beetje het idee dat het paasje wat aandacht tekort komt ofzo en hiermee dus wat aandacht wil, dat is je zeker gelukt, vind het wel een beetje jammer dat je daar je pony zo bij moet betrekken maar ieder zijn ding.

Ik heb best gevoel voor humor, maar dit vind ik geen humor dit vind ik dus gewoon kinderachtig, die paarse plukken oke maar laat ze dan gewoon ergens invlechten of iets zonder de kapsalon in te gaan vind het niet erg verantwoordelijk, en ja je kent je paard al meer dan 11 jaar maar dat is nog geen reden om er een kapsalon mee binnen te stappen want toen je binnenstapte ondanks dat je hem al 11 jaar kent kon je hem toch bijna niet houden, te begrijpen want wie laat nou zijn paard een kapsalon instappen .

Je paarse plukken,, veel geluk ermee en best geinig maar eigenlijk nergens voor nodig maarja dat moet je allemaal zelf weten maar dat je met je paard een kapsalon instapt erg onverantwoordelijk en aandachttrekkerij.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:14

@ nelleke1

het heeft geen aandacht te kort hoor Knipoog dat slaat weer helemaal nergens op en vraag me ook af hoe je aan dat soort onzin komt ? waarschijnlijk omdat je zelf aandacht tekort komt?

& wat is er zo kinderachtig aan ieder zn eigen ding & smaak ?
kvind het kinderachtig over het aandacht te kort

het is ook een reclame stuntt!!!!!!!!

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:19

Natasja91 schreef:
Mariss19 schreef:
wat is het probleem nou jongens?
MIJN pony is toch MIJN verantwoording
snap echt niet waar jullie je druk om maken

Waarom ben je jezelf zo aan het verdedigen?
Waarom mag men geen negatief commentaar geven?
Waarom ben je niet allang uit het topic vertrokken als je er zo moe van wordt?
Wees dan verstandig en negeer de reacties die je niet aanstaan.

Als iemand jouw paard "aanvalt" omdat hij vind dat het dekje niet bij zijn kleur staat... en iedereen er vervolgens 1000x over doorgaat...
Zeg je daar ook heus wel iets van.... Dan verdedig je ook je paard... met dat het jouw mening is en dat JIJ zelf het leuk vind...Logisch!

dus hou a.u.b. met het vragen waarom ze zichzelf zo aan het verdedigen is zeg.... jeetje mina...

Natuurlijk mag er wel negatief commentaar komen maar als jij zelf een topic opent... en iedereen doet negatief over wat je zegt moet het wel een keer klaar zijn... en is het natuurlijk leuker om positief commentaar te krijgen... dus liever 1000x oh wat leuk, dan 1000x staat niet..
Het lijkt me logisch dat iedereen dat zelf ook vind....

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:21

Priscilla_90 schreef:
@ nelleke1

het heeft geen aandacht te kort hoor Knipoog dat slaat weer helemaal nergens op en vraag me ook af hoe je aan dat soort onzin komt ? waarschijnlijk omdat je zelf aandacht tekort komt?

& wat is er zo kinderachtig aan ieder zn eigen ding & smaak ?
kvind het kinderachtig over het aandacht te kort

het is ook een reclame stuntt!!!!!!!!

Hoe ik erbij kom dat ze aandacht tekort komt?
Anders ga je toch niet zulke gekke risicovolle stunts in je hoofd halen? camera heel de mikmak erbij halen vind ik een beetje erg overdreven, ken genoeg mensen die van die plukken in een paards haar laten zetten die komen ook allemaal niet op tv of wel ? waarschijnlijk omdat die mensen wat meer verstand hebben en dus niet in hun hoofd halen met een paard een kapsalon in te stappen;) en voor een kerstshow hoef je ook geen kapsalon in kan ook gewoon op stal gedaan worden dus dat maak je me ook niet wijs Knipoog reclame verzinnen kan ook best op een minder risicovolle manier vind je zelf ook niet ?

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:24

@ nellek1

tip ; koop een bril & neem een goede leescursus

ik zei al dat het een reclame stunt was Knipoog

elk bedrijf maakt op een andere manier reclame zo dit ook

LAAT DIE HERSENEN DAN TOCH IS KRAKEN JOH

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:29

Rolleyes

Eerst was het omdat de baas er ook leuk uit wou zien met de kerst, toen voor de grap, toen voor de kerstparade-iets en nu weer voor reclame...? Rolleyes

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:30

als je gewoon beetje logisch & goed nadenken dan snap je dat het allemaal met elkaar te maken heeft Knipoog

blijkbaar is dat erg moeilijk voor bepaalde mensen hier

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:31

Dus jij zegt dat het én voor het baasje én voor de kerstparade-iets én voor de grap én voor reclame is Huilen van het lachen ?

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:33

nou ik denk dat jullie hersens gekraakt moeten worden, de mijne zijn al zo ver gekraakt dat ik geen paard in een kapsalon zet.

Reclamestunt kan ook anders zoals ik al heb gezegt was een mooie reclame geweest he als je t paardje toch niet kon houden en heel de kapsalon gesloopt had of het beestje helemaal in paniek iemand had verwond denk na voor je iets doet, ook al is het een reclamestunt want reclamestunts kunnen ook anders Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:35

vind niet snel iets belachelijk overbodig.. maar dit sllaat alles Huilen van het lachen
om nog maar niet over het gevaren risico te beginnen..

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:45

Nou alles is uitgezonden en klaar,kan nu toch niks meer aan veranderd worden dus kan nu eerlijk zijn
Ik werk zelf namelijk in die kapsalon en het was een idee van mijn bazin (Maria)
Zij heeft rijnmond en het Ad ingeschakeld
toch mooie gratis reclame is het niet?
voorlopig word er hier al genoeg over gesproken
we hebben verzonnen dat ik een klant was die mijn paard mooi wou maken anders had het geen reclame stunt geworden he
misschien slimmer dan sommige mensen hier

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:54

Ik blijf het een apart verhaal vinden, nu ook omdat je nu pas aangeef dat je er werkt (wel waar of niet waar, geen idee zal me een worst zijn)
Waarom geef je dat niet eerder aan en waarom verdedig je je zo sterk als je negatief commentaar krijg.
Maar ik blijf bij mijn standpunt, je moet het zelf weten, maar denk er wel bij het had slechter kunnen aflopen. Veiligheid voor alles en zeker wanneer je een winkel/kapperszaak binnen loop. Ik vind het onverantwoord, ook al ken je je pony zo lang en weet je dat ie nooit wat zal doen. Hij zal maar schrikken van iets en rent naar buiten omdat ie voor de deur staat en rent de straat op waar net een auto/vrachtwagen rijd, dan is ie toch mooi of dood of heel zwaar gewond.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:58

Mariss19 schreef:
Nou alles is uitgezonden en klaar,kan nu toch niks meer aan veranderd worden dus kan nu eerlijk zijn
Ik werk zelf namelijk in die kapsalon en het was een idee van mijn bazin (Maria)
Zij heeft rijnmond en het Ad ingeschakeld
toch mooie gratis reclame is het niet?
voorlopig word er hier al genoeg over gesproken
we hebben verzonnen dat ik een klant was die mijn paard mooi wou maken anders had het geen reclame stunt geworden he
misschien slimmer dan sommige mensen hier

sorry.. maar als je op zo'n manier reclame voor je kapsalon moet maken, stelt de kapsalon vast niet veel voor..

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:03

LimaMambo schreef:
sorry.. maar als je op zo'n manier reclame voor je kapsalon moet maken, stelt de kapsalon vast niet veel voor..

sluit ik me bij aan en wat is de bedoeling vna die reclame dan dat voortaan mijn moeder, die als de dood is van paarden en ze vies vind, vind stinken, onhygenisch en eng gezellig aan dr kopje koffie zit dr haar te laten knippen met een meter verderop een pony die niet bepaald op zijn gemak is, haarplukken te laten zetten Sorry maar ik zie het niet als reclame, ik denk juist dat er veel mensen wegblijven Knipoog

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:05

belachelijke reacties....

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:10

Je bedoelt denk ik 'belachelijke actie' Knipoog

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:11

nee, juist niet... ik vind het wel leuk staan!
en als ik eigen paard had gehad had ik dat ook wel gewilt....

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:14

mensen zoek ajb een leven
ik kwam nooit op bokt maar hoorde dat ik hier flink naar beneden werd gehaald
dat is de reden dat ik hier is kwam neuzen maar heb het al gezien geloof ik
veel jaloezie en verveling
ga gauw weer verder met mijn drukke interresante leven
wens iedereen hele fijne kerstdagen en een goed uiteinde
dat jullie nog maar veel mogen zeuren klagen en negatief doen
dag hoor

xmaddyx