Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LoveLeandro schreef:Rody01 schreef:Hallo, jullie horen het verhaal van 1 kant. De buurtbewoners pvdd etc. De andere kant is alleen van de man zelf.
Ik ken de man, en weet ZEKER dat hij goed voor zijn dieren zorgt. Hij wil niet dat ze naar de slacht gaan! Daarom houdt hij ze daar, met een stalletje, vriendjes, water en voldoende ruwvoer. In de winter koopt ie zelfs tientallen zakken biks!
De man haalt een paardentandarts er bij als het moet, hoefsmid, iemand die de drachtige paarden scant etc. Hij koopt ze in een koppeltje op vanaf de markt. Wie weet was er 1 van zijn dieren al ziek, die hij van de markt had gekocht. De paarden die ik heb gezien, zien er stuk voor stuk, super uit! Ik heb zelfs een keer een pony van hem mogen rijden. en verzorgen, foto's zien?
Oké een dood paard in de wei laten liggen is niet netjes.
Nou, ik hoop dat ik nu een hoop heb duidelijk gemaakt
Ik weet niet of dit waar is, maar dit bedoel ik dus met dat we niet te vroeg moeten (ver)oordelen. Wie is er allemaal geweest? Wie kent deze man al jaren? Wie ís deze man?
Ja idd, niemand van ons. We kunnen wel heel boos worden op die man, maar we weten niet eens of hij wel echt zo slecht is..
Daarom kunnen we het (ver)oordelen beter overlaten aan mensen die wel weten wat er aan de hand is.
KiWiKo schreef:dat vraag ik nietik vraag of die honderd die bij jou staan ook het achtergebleven kneuzen spul is....... jeweet wel het alleronderste segment van de markt
Rowan_ schreef:KiWiKo schreef:dat vraag ik nietik vraag of die honderd die bij jou staan ook het achtergebleven kneuzen spul is....... jeweet wel het alleronderste segment van de markt
PARDON?
kneuzes spul?
Het gaat hier om paarden, levende wezens die het ook niet kunnen helpen hoe ze er nou uit zien.
Beetje raar, maargoed respect is soms ver te zoeken.
Rowan_ schreef:KiWiKo schreef:dat vraag ik nietik vraag of die honderd die bij jou staan ook het achtergebleven kneuzen spul is....... jeweet wel het alleronderste segment van de markt
PARDON?
kneuzes spul?
Het gaat hier om paarden, levende wezens die het ook niet kunnen helpen hoe ze er nou uit zien.
Beetje raar, maargoed respect is soms ver te zoeken.