Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

veel plezier en geluk nog met hem! 
annymo schreef:hallo mensen hier ben ik dan annemiek!
jammer dat jullie allemaal zo vel reageren maar goed ik ben inderdaad 26 en zit gewoon op hbo bedrijfskunde nog een jaar en dan ben ik klaar en dan zal ik ook wel meer gaan verdienen hoor net als jullie!!! jammer dat ik dit allemaal moet uitleggen dat zou niet nodig moeten zijn!voel me best aan gevallen door jullie reacties! ik ben genaait of ik hem nou gekeurd heb of niet plus nog voor de rechter gesleept ook nog en die was nog voor miljoenen mensen mee te bekijken ook! ik heb hier niet omgevraagt in eerste instantie had ik het al laten zitten , zou hem gewoon laten opereren en klaar tot dat de rijdende rechter mij belde en mij toen is geadviseerd om een tegen beroep te doen maar goed t maakt eigelijk ook allemaal niet uit, jullie denken maar wat jullie willen ik en me pony zijn gelukkig en dat is het belangrijkste!

Citaat:Ik vond het een genante uitzending waarbij je je gaat schamen dat je iets met paarden hebt.

Top! Kris schreef:Het is het zoveelste akkefietje in paardenhandel land, alleen wordt dit nu besproken omdat het op tv is geweest. Je moest eens weten hoeveel mensen er een kat in de zak kopen....

als je een paard rond de slachtprijs koopt, dan is die vast helemaal goed
KiwiKo
.
Nickyta schreef:halloa allemaal
ook ik heb de uitzending gezien en wil er het volgende over kwijt!!!
dat meisje is zo jong niet als jullie denken
het is niet dat annemieke die rechter heeft ingeschakeld maar die andere vrouw
annemieke kan wel voor haar paard zorgen heel goed zelfs
zij is schoolgaand maar dat houd niet in dat zij niet voor haar paard kan zorgen
wie kan er in deze tijd wel 1315 euro in een keer neerleggen ja mensen die zat geld hebben of pappie of mammie betaalt dan is het anders
en kind met kind klopt ook niet maar goed dat was al duidelijk
en mensen die zich aan haar irriteren moeten zelf is naar hun rot kop kijken ik kan zo slecht tegen zulke kritiek je kan niet aan iemand buitenkant zien hoe hij of zij in mekaar steekt dus hou dan zoiezo je stomme en domme opmerkingen voor je
voor de gene die het weten willen die operatie is allang gedaan en er zijn nergens problemen over geweest
annemiekie ik ben trots op je meissiee
en ik sta altijd achter je om je te helpen
xxxx je schoonzussie