nuldertien schreef:Dat het traumatisch is/kan zijn voor het dier, helemaal mee eens.
Maar ga me nu toch niet vertellen dat je dit de meest slimme, doordachte truk van het jaar vindt
Mee eens. Ik heb hier hetzelfde gevoel bij als bij die jongen in Zwolle die zichzelf terugvond met zijn hoofd tussen de spijlen van een hek. Niet zo'n slimme actie, maar in feite gewoon een stom ongeluk. En ja, het verschil is dat het daar om een volwassen vent gaat, moet-ie maar niet zoveel drinken
maar ik betwijfel het of het zijn bedoeling is geweest om met zijn hoofd tussen de spijlen van een hek te belanden. Net zomin als dit paard de bedoeling heeft gehad om met zijn hoofd in een boom te belanden. Een stom ongeluk dus, zoals ik dat noem. En ik schrok me in eerste instantie rot toen ik de foto's zag (ja, de link is zelfs afkomstig van mij - sensatiebelust ben ik hè).Het is relatief goed afgelopen en het ziet er hoe dan ook heel apart uit. Ik ga idd niet een potje zitten janken omdat het nóg slechter had kunnen aflopen. Dan maar simpel, dom en onnadenkend.
Ik schrok echt van de foto's, arm dier! Wat een pijn zal t dier gehad hebben en wie weet hoe lang t in die onmogelijke en compleet tegennatuurlijke houding heeft gezeten. Wat een angst ook, phoe! Vreselijk! En ook de eigenaar, wat zal die in de piepzak hebben gezeten.
Gelukkig is ie er redelijk goed uitgekomen...