GO ANKY!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chery schreef:Leuk dat ze zich ook interesseert voor de western sport, kan ook zeker goed doen voor de western, beetje promotie kan geen kwaad.
Maar ik heb zo ook mijn andere gedachten.
Ik ben ook nog maar een leek in het westerngebeuren en juist de over het algemeen ontspannen sfeer op wedstrijden vind ik ook een pluspunt van de western. Ik hoop, maar dan kijk ik ver in de toekomst, dat mocht dit doorzetten en er zijn vele die anky na willen doen, deze sfeer niet omslaat in het sfeertje wat over het algemeen bij de dressuur wedstrijden heerst.....
DubbelDun schreef:@amazone77 : wat heeft Sjef hiermee te maken. Ze is 'mans' genoeg om haar eigen hobby's te bepalen
Pashon schreef:denk dat Anky heel goed voor zichzelf kan opkomen! en dat ze zelfs sjef durd aan te pakken en te zeggen waar het op staat
vind het sowieso nogal een rare opmerking "dat Sjef het goed vind" in een relatie sta je gelijk aan elkaar en is niemand ondergeschikt als ik morgen beslis dat ik liever iets anders doe als paardrijden of dressuur dan zou mijn vriend de laatste zijn die me daar in zou tegen houden hij zou me juist
heel erg steunen
amazone77 schreef:Maar hoezo moet ze hem 'zover gekregen hebben' ?? Dat snap ik dus niet.ik heb niet gezegt of sjef het goed vind,maar hoe anky hem zover heeft gekregen.
watdanhe schreef:nee... echt níks voor anky..!?