Gelúkkig dat ze het gehaald hadden.. Vond het zo vreselijk, elke keer die foto's en filmpjes op het nieuws dat ze nog niet gered kunnen worden, dat er wat gestorven waren enz.
Gelukkig is het nu voorbij..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mickey1989 schreef:dat paard dat in elkaar is gezakt aan het einde van het filmpje
vreselijk
maar er word perfect voor hem gezorgd, geweldig dat soort mensen!
avanti4ever schreef:mickey1989 schreef:dat paard dat in elkaar is gezakt aan het einde van het filmpje
vreselijk
dat paardje is helaas alsnog overleden
Marigold schreef:in de leeuwarder krant staat ook dat de paarden niet in beslag zijn genomen en dat de eigenaar er vrij over kan beschikken..
avanti4ever schreef:mickey1989 schreef:dat paard dat in elkaar is gezakt aan het einde van het filmpje
vreselijk
dat paardje is helaas alsnog overleden
LMuntje schreef:Zo heb echt met tranen naar de tv gekeken ik wou dat mijn pony een lokpaardje mocht zijn mja een shet die water haat he stel je voor dat daar die kudde op af rent nee niet zo goed idee
zagen jullie trouwens dat ene lokpaard ondergaan?
Marigold schreef:LMuntje schreef:Zo heb echt met tranen naar de tv gekeken ik wou dat mijn pony een lokpaardje mocht zijn mja een shet die water haat he stel je voor dat daar die kudde op af rent nee niet zo goed idee
zagen jullie trouwens dat ene lokpaard ondergaan?
ja dat was Micky met haar paard berber.
zij is bokker diesel54!
ze heeft de actie opgezet, en is ook op tv geweest oa bij omrop fryslan, later nog, in factor freed.
Sabri schreef:Ik ben net terug van de paarden in Marrum. Heb nog weer een paar foto's gemaakt(en had bijna dhr lootsma op de foto gezet maar heb dat net niet gedaan vond ook weer zo raar eruit zien want hij keek me recht aan). Het weiland waar gisteren nog voldoende gras op stond is verandert in een grote kleibende!. Ze staan tussen wat koeien een behoorlijk eind met hun benen in de modder!!!. Geen gras meer te bekennen. Wel voldoende hooi oid wat in het weiland gebracht was.
Toen we aan kwamen reden er net 2 trailers en een dierenambulance weg. Dhr Lootsma liep ook in de modder van waar de paarden stonden en er stond een trekker waar ze mee bezig waren. Het hek van het "weiland" stond wagenwijd open.