Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Wat ik overigens wel verbazingwekkend vind, is dat Henk zegt dat hij schrok toen hij het paard weer zag. Maar er was toch controle waar het dier geplaatst werd. Overigens op de foto's zie ik geen verwaarloosd dier. Dus in hoeverre schrik je dan bij het weer zien. Mijn inziens wordt dit alleen gezegd om de adoptant zwart te maken en zelf weer alleen maar "halleluja" reacties te krijgen.
knollentuin schreef:De mijne was gister ook snel weg, had er geen screenshot van gemaakt
IHN schreef:knollentuin schreef:De mijne was gister ook snel weg, had er geen screenshot van gemaakt
ja, die heb ik wel gezien...
maar nu staat het hier zwart op wit.
Ik heb al een aantal mensen die gereagerrd hebben in dat topic attent gemaakt op dit topic.
ook al aardig wat berichten terug van mensen dat ze dat niet achter pzb gezocht hadden.
en ik weet dat ij 2 pagina's geleden nog zei dat het tever ging mensen te pb en naar ik ben van mening veranderd.
IHN schreef:knollentuin schreef:De mijne was gister ook snel weg, had er geen screenshot van gemaakt
ja, die heb ik wel gezien...
maar nu staat het hier zwart op wit.
Ik heb al een aantal mensen die gereagerrd hebben in dat topic attent gemaakt op dit topic.
ook al aardig wat berichten terug van mensen dat ze dat niet achter pzb gezocht hadden.
en ik weet dat ij 2 pagina's geleden nog zei dat het tever ging mensen te pb en naar ik ben van mening veranderd.
StalNollie schreef:N0a schreef:Wat ik overigens wel verbazingwekkend vind, is dat Henk zegt dat hij schrok toen hij het paard weer zag. Maar er was toch controle waar het dier geplaatst werd. Overigens op de foto's zie ik geen verwaarloosd dier. Dus in hoeverre schrik je dan bij het weer zien. Mijn inziens wordt dit alleen gezegd om de adoptant zwart te maken en zelf weer alleen maar "halleluja" reacties te krijgen.
Ik heb dit vaker geplaatst onder paarden, maar dan zijn ze zogenaamd al maanden op een privé opvang die niet bekend gemaakt mag worden
lowe schreef:Los van de hele discussie over wel of geen PZB, klopt dit wel. Dit komt omdat deze paarden op dat moment nog niet vrij zijn gesteld voor verkoop/teruggave en het dan dus nog niet zeker is wat er met de paarden/dieren gaat gebeuren. De eigenaar waarbij de dieren in beslag zijn genomen, mag op dat moment dus niet weten waar de dieren staats. Soms kan dit proces maanden duren waardoor de paarden er niet “verwaarloosd” uit zien.
Babootje schreef:lowe schreef:Los van de hele discussie over wel of geen PZB, klopt dit wel. Dit komt omdat deze paarden op dat moment nog niet vrij zijn gesteld voor verkoop/teruggave en het dan dus nog niet zeker is wat er met de paarden/dieren gaat gebeuren. De eigenaar waarbij de dieren in beslag zijn genomen, mag op dat moment dus niet weten waar de dieren staats. Soms kan dit proces maanden duren waardoor de paarden er niet “verwaarloosd” uit zien.
Dit gaat om iets anders Iowe.
PZB zegt te controleren bij de door hun geplaatste paarden. Dus schrijft N0a (terechte opmerking). Hoe kan Henk nu geschrokken zijn toen hij het paard terug zag. Als hij was gaan controleren - zoals ze zeggen dat ze doen - zou hij dat eerder hebben kunnen constateren dat het niet goed ging.
In realiteit. Met tot nu toe meer dan 500 geplaatste paarden; geloof ik echt niet dat er regelmatig gecontroleerd wordt.
Babootje schreef:lowe schreef:Los van de hele discussie over wel of geen PZB, klopt dit wel. Dit komt omdat deze paarden op dat moment nog niet vrij zijn gesteld voor verkoop/teruggave en het dan dus nog niet zeker is wat er met de paarden/dieren gaat gebeuren. De eigenaar waarbij de dieren in beslag zijn genomen, mag op dat moment dus niet weten waar de dieren staats. Soms kan dit proces maanden duren waardoor de paarden er niet “verwaarloosd” uit zien.
Dit gaat om iets anders Iowe.
PZB zegt te controleren bij de door hun geplaatste paarden. Dus schrijft N0a (terechte opmerking). Hoe kan Henk nu geschrokken zijn toen hij het paard terug zag. Als hij was gaan controleren - zoals ze zeggen dat ze doen - zou hij dat eerder hebben kunnen constateren dat het niet goed ging.
In realiteit. Met tot nu toe meer dan 500 geplaatste paarden; geloof ik echt niet dat er regelmatig gecontroleerd wordt.