Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ik zou het wel bezopen vindenPrima dat overmatig zweep en spoorgebruik wordt afgestraft, maar dit is echt belachelijk. Je kan ook doorslaan (pun). Nicola heb ik niet gezien, maar van Jur is het echt absurd. Dan hebben ze bij een hoop andere ruiters flink zitten slapen
safina schreef:Roosch schreef:Ik durf te wedden dat ze dat gewoon neer hebben gezet om te kijken hoeveel opschudding het zou geven op Bokt.nl..
Wat was ook weer de inzet?
sjanien schreef:Kijk hierboven maar de link van de nos daar zegt hij het zelf. Doordat je 2 weigeringen hebt kom je niet meer in aanmerking om individueel mee te doen. Dit heeft niks met de klappen te maken.
Sammie schreef:Ik zou het wel bezopen vindenPrima dat overmatig zweep en spoorgebruik wordt afgestraft, maar dit is echt belachelijk. Je kan ook doorslaan (pun). Nicola heb ik niet gezien, maar van Jur is het echt absurd. Dan hebben ze bij een hoop andere ruiters flink zitten slapen
_Dressage schreef:Wauw hoe snel er kei veel commentaar komt op Jur.
We zijn het er denk ik allemaal niet mee eens dat er agressie getoond is.
Maar als we bij 99 procent van de bokt luitjes gaan kijken kunnen we ook wel stellen dat ze allemaal eens onvriendelijke acties uithalen bij hun paard. En dan vaak nog onbewust!!!!
Dat wij het paardrijden zo leuk vinden wilt nog niet zeggen dat paardrijden zo diervriendelijk is. Dan moeten we er niet op gaan zitten. Dat is pas diervriendelijk
HorseTimeXL schreef:Als daarin 1 lijn zou worden getrokken is het al anders ja. Ik vind zelf dat rukken en plukken heel veel erger dan die drie tikken._Dressage schreef:Wauw hoe snel er kei veel commentaar komt op Jur.
Maar als we bij 99 procent van de bokt luitjes gaan kijken kunnen we ook wel stellen dat ze allemaal eens onvriendelijke acties uithalen bij hun paard. En dan vaak nog onbewust!!!!
Dat wij het paardrijden zo leuk vinden wilt nog niet zeggen dat paardrijden zo diervriendelijk is. Dan moeten we er niet op gaan zitten. Dat is pas diervriendelijk
Dat valt toch wel mee. iedereen geeft gewoon aan dat het heel dubbel is. Niet dat ze het er niet per definitie niet eens mee zijn. Althans laat ik het bij mezelf houden. Het zou prima zijn als ze een paar andere ruiters ook meenemen die enorm lopen te trekken en te plukken. Maar dat doen ze niet.
_Dressage schreef:Wauw hoe snel er kei veel commentaar komt op Jur.
Maar als we bij 99 procent van de ruiters gaan kijken kunnen we ook wel stellen dat ze allemaal eens onvriendelijke acties uithalen bij hun paard. En dan vaak nog onbewust!!!!