Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammy1 schreef:de laatste vier maanden is het IND niet behandelt dat klopt.daarvoor werd het wel behandeld;)
JoyCiej007 schreef:sammy1 schreef:laatste twee jaar verwaardloos dat gek figuur die daar op stal zou hebben gewerkt.laatste twee jaar is sam daar geweest.en ik ook omdat jonge paarden op een flink stuk land staan en eruit gehaald worden om op foto te zetten,zijn ze verwaarloos omdat ze een super dikke vacht hebben en niet gepoetst zijn.deze dieren hebben wel paard kunnen zijn en volop op het land gelopen.en zeker zitten de oudjes niet in de spieren.en zeker de jonkies ook niet zijn ze dan meteen verwaarloost.belachelijk
Vind ze er ook niet 'verwaarloosd' uit zien, alleen sommigen wat onbespierd/schraal ja.
Maar................ meerdere paarden met mok, en Guus met z'n énorme mok/CPL, dat vind ik dan niet zo netjes.
Hoe Guus z'n benen er nu uitzien, dat is pure verwaarlozing van mok/CPL, je maakt mij niet wijs dat dat de laatste maanden netjes verzorgd is.......
Yasmijntje schreef:En kan mijn ouders al die maandelijkse kosten natuurlijk niet geven!!
Stel nu dat Vanita er nog opstaat op de laatste dag en niemand bied en de prijs daalt, ga ik zeker geld inzamelen
Yasmijntje schreef:Dat klopt, maar ik heb de hoop dat ik wél iemand kan vinden die haar zal willen opnemen bij hem/haar.
Misschien dat iemand haar wel wilt voor de helft van de prijs..
Als ze maar niet naar de slacht gaat, ik wil zo graag (zoals iedereen denkik) Dat ze allemaal goed terecht komen.
Dus niet dat ik haar voor mezelf koop, maar misschien dat ik iemand kan vinden die haar wel wilt..