Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElvierW schreef:Maar hoe vaak is er op Bokt niet een topic geweest over een paard dat iets bleek te mankeren en waarbij iedereen riep dat er natuurlijk moest worden terug gegaan met t paard? En dat je het dan slim moet spelen omdat je anders de sjaak bent bij die slimme fokkers/handelaren?
Nee, ze heeft het misschien niet helemaal netjes gedaan maar nogmaals, frustratie en woede zijn niet de beste raadgevers...
PhiaBink schreef:Nogmaals, het gaat over een consumentenkoop. Niet over lyme, beten enz. Dit kan door een niet paarden advocaat gedaan worden. Het is de zelfde wet als je een koelkast koopt. Er is geen verschil tussen een paarden aankoop consumentenkoop of een koelkast consumentenkoop.
ElvierW schreef:Maar hoe vaak is er op Bokt niet een topic geweest over een paard dat iets bleek te mankeren en waarbij iedereen riep dat er natuurlijk moest worden terug gegaan met t paard? En dat je het dan slim moet spelen omdat je anders de sjaak bent bij die slimme fokkers/handelaren?
Nee, ze heeft het misschien niet helemaal netjes gedaan maar nogmaals, frustratie en woede zijn niet de beste raadgevers...
superwoman schreef:ElvierW schreef:Maar ze is toch na drie maanden terug gegaan, drie dagen nadat hij het contract had ondertekent? En volgens mij hield ze hem tussentijds ook op de hoogte toch?
hoe goed het ging ja.....
ipv wat er echt aan de hand was.
ElvierW schreef:Ik denk ook niet dat hij wist dat Rubis ziek was. Máár... zij denkt van wel! En daarom heeft zij zo beredeneert en dan snap ik dat wel.