Sjonge jonge, wat is engeland overgewaardeerd zeg! Deze piaffes waren 100 keer beter dan die van uthopia en mistral hoiris. De passage veel mooier verzameld. prachtige appuyementen. Edward had zeker ook rond de 76/77% mogen zitten.
Vond hem ook wel veel spanning hebben en leek daardoor erg sterk. Vond de overgangen ook niet erg netjes. Hij kan wel goed bewegen! Maar het is niet mijn type paard
Laatst bijgewerkt door rooslover op 03-08-12 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Edward heeft gewoon weer een nieuwe Toto onder zn kont! Gaat een hele goede worden, nu al zo na 6 maanden. Gaaf om naar te kijken in ieder geval!!
Monchou
Geplaatst: 03-08-12 13:09
Ik heb nu alleen Edward kunnen kijken, heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar vind 75% wel een terechte score voor deze proef hoor. In de overgangen valt nog heel wat te winnen vind ik En inderdaad, de spanning was wel van het paard af te lezen, hoewel Edward hem goed onder controle heeft weten te houden.
Laatst bijgewerkt door Monchou op 03-08-12 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Juut
Geplaatst: 03-08-12 13:09
michelle___ schreef:
Oh daar komt de regen! Geluk gehad zeg! Anders zagen we zijn geluksonderbroek!
Ik vond het netjes gereden! Overgangen wat chaotisch, maar Edward hield hem toch netjes bij zich. Goed gedaan, Ed!
Nu maar even snel zelf een paard uitlaten, en dan straks Fuego kijken