Natasja91 schreef:Lijkt me echt k*t als je midden in je cross moet stoppen zeg.Aan de andere kant, je paard kan wel weer even op adem komen?
Prisca schreef:01San schreef:Jaaa die vind ik mooi die slome beeldenHeel gaaf kan je zien hoeveel kracht erbij komt...Alleen die koten die zo de grond lijken aan te tikken brrr
Maar Korshunov moest stoppen hè, is die tijd van die stop erbij opgeteld of was hij zo ongelooflijk sloom
Hoe doen ze dat eigenlijk (ik als dressuurmuts heb daar nooit zoveel last van;-D) als je in je cross zit en je moet stoppen?
In NL kan je via NOS het livestream kijken. Sporza is België.Sporza zend ook live uit op tv, met super fijn commentaar vind ik.
CaroR schreef:Natasja91 schreef:Lijkt me echt k*t als je midden in je cross moet stoppen zeg.Aan de andere kant, je paard kan wel weer even op adem komen?Net wat ik net zei; paard zit vol adrenaline, dus op adem komen zit er niet in, plus je word echt uit je ritme geplukt.
Springen is echt een heftige belasting hoor, pfffff. Dat van die flair strips was me nog niet opgevallen. Ga ik op letten.
Ladybird schreef:Cayenne, weet jij waarom het stil gelegd is?De amazone lag op de baan en dan is het niet zo handig wanneer de andere paarden over haar heen kachelen.
Ladybird schreef:Corelli schreef:Ik kan Sporza niet openen Connection error?kan ook niet,als je in nederland zit. gewoon op tv kijken kan wel als je dat hebt..Ah, vandaar.. Dank voor je antwoordCanvas heb ik ook niet helaas..Nou ja,dan maar weer naar de NOS
He nou raak ik helemaal in de war met die startlijst. Dan duurt het volgens mij nog langer todat Tim Lips komt.
Ladybird schreef:Cayenne, weet jij waarom het stil gelegd is?Mijn idee ook, Cayenne meld je even wil je
MariekeB schreef:Ehh , maar elke gevallen ruiter is weer een plaatsje erbij voor Nederland ... Tsja.. als je het zo wilt bekijken.Gun het niemand om te vallen, al helemaal de paarden niet.