Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:fvdhaak: ja, neem pleasure....lekker staarten blocken zodat verzet niet zichtbaar is...nee dát is aardig...
ElCamino schreef:Sonja: denk dan toch de sport...ook dit gebeurt nl niet bij 1 individu, was het er maar eentje....dan was het nog te overzien...
Martine123 schreef:Ik heb nog steeds geen problemen met Craig. En ik vind dat mensen hier niet zo moeten zeuren, laat dan eerst zelf maar eens filmpjes zien van hoe ze zelf trainen.
Martine123 schreef:naar mijn idee maakt het wel uit wat voor bit iemand erin heeft hangen, je weet de werking niet van het bit dat hij gebruikt,
Martine123 schreef:Ik vind het er leuk uitzien, leuk paard ook.
Maar het heb je wel eens ooit Reining gereden of een western training bijgewoond?
Martine123 schreef:mensen die op bijvoorbeeld dressuur en springwedstrijden een heel scherp bit erin hebben hangen dat voortdurend op spanning en meer spanning staat is dan wel normaal?
Martine123 schreef:mensen die op bijvoorbeeld dressuur en springwedstrijden een heel scherp bit erin hebben hangen dat voortdurend op spanning en meer spanning staat is dan wel normaal?
Martine123 schreef:dan moet je ook maar even helemaal in het begin van dit topic gaan lezen![]()
Ik zit een paard zelf niet zo in de mond nee, maar ik weet zeker dat hier het merendeel van de mensen misschien niet bewust, maar waarschijnlijk onder stress etc. een paard ook zo in de mond hebben gezeten.