Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne

Re: Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:13

Oh oke!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:15

Als ik jou was zou ik 'm echt terug stelen.
slecht misschien, maar degene die 'm nu heeft is ook hartstikke gestoord om er een slaatje uit te willen slaan. Je kan zeggen dat je contant betaald heb en dan moet zij bewijzen dat het niet zo is. Daarbij heb jij de papieren.

[edit] normaal ben ik niet zo slecht hoor, ik háát stelen/diefstal en juist daarom zeg ik terug stelen
Laatst bijgewerkt door superwoman op 21-02-08 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:16

Swieb schreef:
Dat is allemaal uitgeplozen en nagezocht, die mensen zitten mometeel in venezuela

jemig, ook lekker naast de deur en uiteraard buiten de EU, wel erg toevallig allemaal... en zijn maar volhouden dat ze niets verkeerd hebben gedaan natuurlijk..

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:18

ho ho de vorige eigenaren van Swieber voor mij bedoelde ik dus. Daarom hebben ze hem verkocht toendertijd

super_blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:20

wij hebben er voor gekozen om de justietieele weg te volgen , natuurlijk hebben wij er ook aan gedacht om dat te doen , maar wat maakt ons dan beter als de dieven die tess en swieber gestolen hebben ????? en hopelijk worden die ooit gepakt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:21

Swieb schreef:
ho ho de vorige eigenaren van Swieber voor mij bedoelde ik dus. Daarom hebben ze hem verkocht toendertijd

oh zo, ik dacht dat je mensen bedoelde waar die mensen uit Luxemburg Swieber van hadden gekocht...

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:22

Ja, hoe zit het met die mensen bedoelde ik. Waar hebben die hem van gekocht?

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:27

super_blacky schreef:
wij hebben er voor gekozen om de justietieele weg te volgen , natuurlijk hebben wij er ook aan gedacht om dat te doen , maar wat maakt ons dan beter als de dieven die tess en swieber gestolen hebben ????? en hopelijk worden die ooit gepakt

ik zou er geen moeite mee hebben om in zo'n geval me moeten verlagen naar hun niveau. Imo is een paard een deel van je familie. (nu heb ik er meerdere,waarvan er zeker 1 nooit meer weg zal gaan en voor die zou ik alles over hebben) Zou anders zijn als de huidige bezitters vriendelijk en begripvol waren geweest, als je een goed gevoel had bij die mensen en het voor hun ook een familie-lid was geworden....

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:29

Jolanda we gaan hier echt aan jullie denken maandag. ik kan echt niet wachten om de 1ste foto's van hem terug thuis te zien.
Goed dat je alles zo voorbereid je weet indd maar nooit !
Wat duurt deze week lang !

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:33

Swieb komt er ook een dierenarts voor een gezondheidsverklaring?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:56

shadowflower schreef:
Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .

Wat een lompe opmerking zeg! Als je niet mee wilt betalen aan zo'n actie doe je dat toch niet. Niemand die je ergens toe verplicht. De opmerking :als je paarden houdt kan je ook de rest betalen vind ik ook nogal apart. Als mijn paard gestolen word ,en ik m dan hopelijk ook weer vind, en ik zou m terug moeten kopen...dan heb ik dat ook niet op mijn rug groeien. Dat wil dan niet zeggen dat ik nu mijn paard niet kan betalen. Je moet dan gewoon 2 keer de aanschaf prijs neertellen voor t zelfde paard. Maar goed ik neem aan dat jij t wel breed genoeg hebt om dit soort aparte uitgaven zo te kunnen doen Bloos .

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 16:58

sandr0 schreef:
shadowflower schreef:
Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .

Wat een lompe opmerking zeg! Als je niet mee wilt betalen aan zo'n actie doe je dat toch niet. Niemand die je ergens toe verplicht. De opmerking :als je paarden houdt kan je ook de rest betalen vind ik ook nogal apart. Als mijn paard gestolen word ,en ik m dan hopelijk ook weer vind, en ik zou m terug moeten kopen...dan heb ik dat ook niet op mijn rug groeien. Dat wil dan niet zeggen dat ik nu mijn paard niet kan betalen. Je moet dan gewoon 2 keer de aanschaf prijs neertellen voor t zelfde paard. Maar goed ik neem aan dat jij t wel breed genoeg hebt om dit soort aparte uitgaven zo te kunnen doen Bloos .

inderdaad dan doe je niet mee, jammer dat ik he topic nu pas zie...vind het een heel god initiatief...

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:21

sandr0 schreef:
shadowflower schreef:

Dit vind ik persoonlijk helemaal te ver gaan,die knolletjes Stoom uit je oren
Dat zou niemand tegen mij moeten zeggen in zo'n situatie,ik geloof dat ik behoorlijk uit mijn plaat ga! Boos!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:23

tja er zijn mensen die niet zo tactisch zijn he Knipoog

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:59

sandr0 schreef:
tja er zijn mensen die niet zo tactisch zijn he Knipoog

niet zo tactisch???????????????? Jij brengt het iig wel tactisch Haha! Haha!

Btw....wat heb jij een allerverschrikkelijkstsupermooihoogkwijlgehalte paard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:25

Swieb wil je allereerst feliciteren dat je hem toch thuis krijgt! Maar wat een domper weer gelijk dat ze zoveel geld eisen Ach gut

Als je nog meer dingen nodig hebt en ik heb het liggen kan je die zo van me krijgen (al zal waarschijnlijk veel niet of net niet passen)...

Misschien een idee dat iemand een topic opent waar we in kunnen verzamelen wat er is in welke staat het verkeerd en wat we dan aan Swieb kunnen schenken?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:35

Is het nog gelukt om voor je kinderen vrij te krijgen maandag?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:41

@ shadowflower, net als zovelen hier, wat heb jij ontzettend weinig tact.
Dat Swieb tegenover jou moet verantwoorden wat ze met haar spullen heeft gedaan. Al heeft ze de horlepiep erop gedanst. Dat is toch háár zaak, en als haar dit aangeboden wordt, heeft ze gelijk dat ze ja zegt. Al haar overige geld heeft ze al in de zoektocht gestopt.
Volgende keer een beetje meer je grijze massa gebruiken, daar maak je meer vrienden mee.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:47

JEEEETJE WAT GEWELDIG ZEG!!!!!!!!!! Haha!

HEEEL HEEL HEEL LEUK!!! Haha! Go jij! Go jij!

MAAK JE METEEN FOTO'S + TOPIC!!!!!!!!!!!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:05

WAAAAUW, ik heb het een hele tijd geleden gevolgd en echt NOOIT gedacht dat je hem weer zou vinden.. En nu? Hij komt gewoon naar huis! Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het goed komt!

Ben echt héééél erg blij voor je! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik hoop ook op een foto-reportage!

super_blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:13

ja de kinderen gaan mee , hebben officieel toestemming dat ze vrij hebben , leuk een familie uitje Haha! Haha! Haha! Haha!

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:40

Mss ben ik het alweer vergeten hoor,maar hoe wist je dat Swieber daar stond?Had je een tip iod gekregen?
Luxemburg is niet echt om de hoek Knipoog

super_blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:46

er was iemand (naam onbekent helaas) die swieber herkent heeft via een oproep op een duits forum en heeft de stalhouder getipt en die heeft gebeld naar ""swieb"" , dit telefoontje was op een dinsdag op 21.50 , dit is altijd bij ons blijven hangen Pling

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:01

hoop echt voor je dat ales helemaal goed komt en lekker thuis op zijn landje/stal kan staan en laat tess ok snel komen:P

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:08

Ja haha dat zou mooi zijn, maandag swieber gaan halen en Tess in de wei vinden als we thuis komen.
Ik geloof dat ik dan echt helemaal knettergek wordt en mijn slaapzak en de honden meeneem naar de stal en daar blijf hahaha