Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swieb schreef:Dat is allemaal uitgeplozen en nagezocht, die mensen zitten mometeel in venezuela
Swieb schreef:ho ho de vorige eigenaren van Swieber voor mij bedoelde ik dus. Daarom hebben ze hem verkocht toendertijd
super_blacky schreef:wij hebben er voor gekozen om de justietieele weg te volgen , natuurlijk hebben wij er ook aan gedacht om dat te doen , maar wat maakt ons dan beter als de dieven die tess en swieber gestolen hebben ????? en hopelijk worden die ooit gepakt
shadowflower schreef:Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .
sandr0 schreef:shadowflower schreef:Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .
Wat een lompe opmerking zeg! Als je niet mee wilt betalen aan zo'n actie doe je dat toch niet. Niemand die je ergens toe verplicht. De opmerking :als je paarden houdt kan je ook de rest betalen vind ik ook nogal apart. Als mijn paard gestolen word ,en ik m dan hopelijk ook weer vind, en ik zou m terug moeten kopen...dan heb ik dat ook niet op mijn rug groeien. Dat wil dan niet zeggen dat ik nu mijn paard niet kan betalen. Je moet dan gewoon 2 keer de aanschaf prijs neertellen voor t zelfde paard. Maar goed ik neem aan dat jij t wel breed genoeg hebt om dit soort aparte uitgaven zo te kunnen doen.
sandr0 schreef:shadowflower schreef:Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .
sandr0 schreef:tja er zijn mensen die niet zo tactisch zijn he