Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Niemand wordt hier een slecht persoon genoemd? Behalve Unas dan. Die wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt op basis van wat hij wel en niet deelt.
Avalanche schreef:Hier en daarnatuurlijk
![]()
Ik kan een bloemlezing maken van alles waar hij van beticht is, als jullie het leuk vinden? Om het geheugen wat op te frissen
996981 schreef:Als het enkel bekritiseren was dan was het wat mij betreft prima. Het gaat echter veel verder dan dat.
Immers worden hier ook berichten gedeeld aan mensen die hij geblokkeerd heeft. Hij zegt dus letterlijk “met jou wil ik mijn reis niet delen”. Daar is nul respect voor.
Vervolgens vliegen de diagnoses, aannames en verwijten om de oren.
Nogmaals: het staat het vrij te delen wat hij wil met wie hij dat wil. Dat betekent niet dat je automatisch recht hebt op meer of andere informatie.
Als je met iemand zoent geef je ook niet automatisch toestemming om verder te gaan.
Jullie zitten op Bokt. Heeft daarmee iedereen het recht om alles van je te weten? Omdat je bepaalde informatie hier deelt?
Ann schreef:Avalanche schreef:Hier en daarnatuurlijk
![]()
Ik kan een bloemlezing maken van alles waar hij van beticht is, als jullie het leuk vinden? Om het geheugen wat op te frissen
Of misschien gewoon accepteren dat niet iedereen overal hetzelfde over denkt of op reageert? Als iets te ver gaat in jouw ogen, kun je er ook gewoon op Temmen ipv zo door te drammen in deze discussie? Idem voor 99...
Ann schreef:Janneke2 schreef:Het enige nieuws dat ik weet is dat de arts tevreden is en hij met ontslag mag.
Dus nu wordt er een box ergens voor Furion gezocht.
Ja, de breuk was sneller/beter aan het herstellen dan verwacht las ik ergens. Fijn nieuws voor het paardje en Xu.
Popstra schreef:Echt zinvolle updates worden enkel gegeven door diegeen die de crowdfunds actie beheerd aan enkel de mensen die gedoneerd hebben. (Ja ik ook)
En daar staat ook geen onzin over stalling die 600 kost en al dat soort aannames. Ook word er niet gebedeld voor meer donaties. Enkel wekelijks nette updates over enkel het paard.
Gini schreef:Uiteraard mag hij zelf bepalen wat hij deelt, net zoals zijn volgers helemaal zelf mogen bepalen wat ze zich willen afvragen. Zonder dat iemand een slecht persoon is.
Popstra schreef:Echt zinvolle updates worden enkel gegeven door diegeen die de crowdfunds actie beheerd aan enkel de mensen die gedoneerd hebben. (Ja ik ook)
En daar staat ook geen onzin over stalling die 600 kost en al dat soort aannames. Ook word er niet gebedeld voor meer donaties. Enkel wekelijks nette updates over enkel het paard.
Marigold schreef:Ik vind wel dat als iemand, in dit geval Unas, de keuze maakt een paard in deze kwetsbare positie in leven te laten en een duur traject aan te gaan van transport operatie en revalidatie, dit geborgd hoort te zijn met voldoende financiën om het ook echt duurzaam mogelijk te maken.
Anders zou eraan beginnen erg onverantwoord zijn imo.