Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IHN schreef:ene vanessa reageert daar met:nensen willen een traumapaard en dan blijkt het toch anders, moet ie weer terug. Ik had het bericht aan haar al klaar. Toch maar niet verstuurd, maar merk dat het me boos maakt. Het zou ze een stuk meer respect van mij opleveren iig als ze gewoon zouden zeggen dat ze zelf een inschattingsfout gemaakt hebben met Johnny ipv de adoptant ervoor op te laten draaien
IHN schreef:ja, dat weet ik. Maar laat ze dat dan iig nog zeggen op hun fb site. Nu vallen mensen over de adoptant heen, wat gewoon niet terecht is. Dat ze niet gaan zeggen: he, we hebben haar opgelicht..dat snap ik nog. Maar ze kunnen zonder zelf gezichtsverlies te lijden, wel aangeven dat ze een inschattingsfout gemaakt hebben met Johnny, dat hij is teruggekomen daardoor en nu mag blijven. Dat zou ze sieren. Maar de adoptant moet het ontgelden, en krijgt ws nieteens de mogelijkheid haar verhaal te doen, want die blokken ze natuurlijk gelijk.
Dreamboy schreef:IHN schreef:ene vanessa reageert daar met:nensen willen een traumapaard en dan blijkt het toch anders, moet ie weer terug. Ik had het bericht aan haar al klaar. Toch maar niet verstuurd, maar merk dat het me boos maakt. Het zou ze een stuk meer respect van mij opleveren iig als ze gewoon zouden zeggen dat ze zelf een inschattingsfout gemaakt hebben met Johnny ipv de adoptant ervoor op te laten draaien
Ze hebben geen inschattingsfout gemaakt. Ze hebben dit paard bewust tegen het advies van de dierenarts in, als rijpaard ter adoptie gezet. Dat is pure oplichting want ze konden voorspellen dat het paard weer terug zou komen.
IHN schreef:ik weet niet of die geblokt is, he. Maar ik ga ervanuit. Wat ik wel weet is dat een Vanessa aangaf: arm dier. Mensen willen perse een getraumatiseerd paard opvangen, maar beseffen niet wat het inhoudt en nu moet ie dus weer terug.
Daar is totaal niet op gereageerd door pzb. En ik vind dat ze dat best ff mogen nuanceren, want het lijkt nu of adoptant gefaald heeft, terwijl die helemaal niet op zoek was naar een getraumatiseerd paard, maar 4000 euro betaald heeft voor een rijpaard.