Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R12312 schreef:Effie_lover schreef:prachtig plaatje alleen vind haar heeeel onrustig met der handen
ik denk echt dat jij je beeld van handen moet bijstellen. Een hele stille hand is vaak een strakke starre hand.
Zij is echt supermooi in haar verbinding naar de mond, zo hoort het!
R12312 schreef:Effie_lover schreef:prachtig plaatje alleen vind haar heeeel onrustig met der handen
ik denk echt dat jij je beeld van handen moet bijstellen. Een hele stille hand is vaak een strakke starre hand.
Zij is echt supermooi in haar verbinding naar de mond, zo hoort het!
R12312 schreef:.
1 grote fout wordt ook gelijk bestraft met een 4 bij de meeste juryleden.
Het is compleet volgens de reglementen van de FEI gejureerd......eindelijk weer eens!
MelanieB schreef:R12312 schreef:.
Het is compleet volgens de reglementen van de FEI gejureerd......eindelijk weer eens!
Denk om je hart...
Maar eh, grote fout en dan een 4 is zeer schappelijk hoor.
Als ik een grote fout in mijn fei proef maak krijg ik gerust een 2.
Maar het was verder een goede proef.
R12312 schreef:Piaffe Passage is fantastisch, werkelijk volgens het boekje.
MelanieB schreef:R12312 schreef:.
Denk om je hart...
Maar eh, grote fout en dan een 4 is zeer schappelijk hoor.
Als ik een grote fout in mijn fei proef maak krijg ik gerust een 2.
Maar het was verder een goede proef.
R12312 schreef:Piaffe Passage is fantastisch, werkelijk volgens het boekje.
BaileyMix schreef:R12312 schreef:Piaffe Passage is fantastisch, werkelijk volgens het boekje.
Echt absoluut niet. Passage was prima, maar geen 10.
Piaffe ging echt nergens over, dat was geen 8,5. De eerste piaffe was één brok stress, onblij paard en alle zeilen bijzetten om dat paard daar te houden. Ik zeg niet dat het totaal niet goed was, maar het is overdreven om voor zo'n piaffe met hoge punten te gaan gooien.
Edit; En begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ze 71% had moeten hebben. Maar zó fantastisch was dit niet.