Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:57

Ocean_Child

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:08

Maar vlgs mij mag de politie zonder een vermoeden van wat dan ook niet zomaar een huiszoeking doen? Dus waarom zouden ze bij de buren gaan kijken?
Ik denk dat het gewoon bij TV was.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:26

SaskiaKa schreef:
Maar vlgs mij mag de politie zonder een vermoeden van wat dan ook niet zomaar een huiszoeking doen? Dus waarom zouden ze bij de buren gaan kijken?
Ik denk dat het gewoon bij TV was.

Precies, en ik denk gewoon bij toeval. Als er een vermoeden van een wapen is gaan ze wel zoeken. Dat hebben ze niet aangetroffen. Wel de hennepplantages.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:31

ze zochten naar een wapen en zagen bij de buren iets wat op een plantage leek. Genoeg vermoeden om bij de buren verder te gaan zoeken????????????????

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:38

Investigator schreef:
Investigator schreef:
( ja ik zit hier al langer dan 09/04 maar wist m n ww niet meer)

Als jij die smoezelige oude man bent op die fb pagina,

Zo oud wordt jij niet met je geheugenverlies...Tenzij je stopt met je plantjes en gebruik..

Je opgefokte boosheid doet niet anders vermoede. :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:43

Ik zou een put beginnen graven, dan kan je nog wat dieper zakken... Jemig, hoe oud ben je....
Plato had gelijk, zelfs de meest verstandige mensen veranderen in een groep irrationelen. :n

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:45

Het wordt steeds gezelliger hier :')

Hoe dan ook Tommie kan denk ik fluiten naar een kans op deelname op de OS. Beide eigenaren zullen wel niet de liefste zijn in deze zaak maar ik vind wel dat Tommie wat kinderachtig reageert in de media. Wees verstandig en probeer dit volwassen en op een manier op te lossen dat je er op lange termijn ook wat aan hebt. Op deze manier gooi je je eigen glazen in. Ben wel erg benieuwd naar de uitkomst van de hele zaak (incl wietplanten)

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:46

Ik zie het zo:
Die dame van Beelen heeft een aantal jaren terug een paard in bruikleen gegeven aan TV, heel erg aardig lijkt mij vooral een paard met zo,n potentie. Kennelijk vonden de partijen elkaar in die tijd dusdanig aardig dat men het niet nodig vond om duidelijke afspraken op papier te zetten. Sterker nog de enige afspraak die er lijkt te zijn is dat TV dit paard kosteloos in training neemt. Misschien ook wel gebrek aan ervaring/kennis wat dan ook. Ook in de jaren erna is er kennelijk geen reden geweest voor van Beelen om als nog heldere en duidelijke afspraken te maken en deze op papier te zetten. Ondanks dat het toch wel duidelijk begon te worden dat dit paard meer potentieel had dan eerder gedacht. (paard was in waarde aan het stijgen)dit dankzij de gratis training en inzet van TV. Tuurlijk het is niet gezegd dat een andere prof niet hetzelfde had kunnen bereiken met dit paard, maar het paard stond niet bij een andere dus de eer van het werk om dit paar op hoog nivo te krijgen ligt bij TV (naar mijn mening) TV en paard worden zelf geselecteerd voor een kader plek (beloning voor hard werk) ja paard is nu echt in de kijker en het wordt mevr van Beelen ineens kennelijk ook duidelijk dat ze best wel eens een hele vermogende vrouw kan worden na verkoop van dit paard. Maar ja en nu? Wand het paard is uitgeleend aan een ruiter, hmm maar het paard is in eigendom van Van Beelen. Mevr van Beelen laat de ruiter weten dat zei belangsteling heeft voor het paard en dat er een mogelijkheid is dat zei hem verkoopt! TV schrikt zich een hoedje( weg droom OS) had dit echt nooit verwacht (ook erg naief) en stapt naar een advocaat om te kijken of hij nog iets kan doen om de verkoop tegen te houden. Let wel TV komt pas op het idee om stappen tegen van Beelen te ondernemen nadat zei heeft gemeld dat ze het paard wil verkopen. Advocaat van TV stuur mevr van Beelen een kennelijk pittige brief en ik vermoed dat mevr van Beelen beetje schrok toen ze indruk kreeg dat ze dan wel eigenaar is, maar dat het niet zo is dat TV hellemaal niks te zeggen had. Immers van Beelen heeft TV nooit een rooie rot cent betaald voor de toch aantoonbaar bewezen diensten van TV. Of dacht mevr van Beelen nou werkelijk dat top ruiters gratis en voor niks een paard voor hoog nivo verkoop klaar maken? Als dit zo is nou dan hoefd TV zich echt geen zorgen te maken over nieuwe paarden denk dat de eigenaars in de rij zullen staan om hun talentvolle paard gratis en voor nopes op te laten leiden zodat zei er dik aan kunnen verdienen met verkoop. En dan mag TV met alle liefde de eer van het opleiden hebben?

Vanuit TV zijn kant,
TV zag een kans en nam de gok met een wat omschreven is lastig paard, kennelijk is TV een prima ruiter maar niet een hele handige ondernemer. Hij was in de veronderstelling dat de beloning voor zijn harde werken met het paard zou zijn dat hij beschikking had over het paard tm de OS. Wel heel erg naief ik blijf het zeggen er zijn toch echt meer dan genoeg voorbeelden waarin eigenaren uiteindelijk (begrijpelijk)toch voor het geld kiezen en niet voor de sport. TV was in de veronderstelling dat dit hem niet zou gebeuren immers hij betaalde alle kosten van training en onderhoud, voor je gevoel wordt je dan misschien zelfs wel beetje eigenaar? Kan me zo voorstellen dat TV de afgelopen maanden ook niet zo met de zakelijke kant bezig is geweest immers zijn talent ligt bij het trainen en rijden van paarden. Wel jammer dat er in zijn omgeving dus ook kennelijk niemand is die hem op de risico,s van de huidige constructie kon wijzen? Of hadden die het misschien te druk met de neven actieviteiten op het terrein (of dat van de buren, dat is mij niet hellemaal duidelijk meer.) En of TV wist van deze neven activiteiten ja wie zal het zeggen, aan ene kant vermoed ik van wel maar zag hij het misschien net als groot deel deelnemers aan dit topic niet als iets illigaals iets crimineels zeg maar. Of misschien wist hij het echt niet,(hij kan ook moeilijk anders zeggen nu) maar dan nog was het wel zijn verandwoording om het wel te weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:00

Ik zie het zo:

Eerst was het topic heel grappig, inclusief een aantal hele leuke grappen.
Toen werd het saai :Z :Z
En nu wordt het weer leuk!

Ik ga weer een "bakkie :9k " zetten, koekje erbij en als het leuk blijft, neem ik vanmiddag weer een borrel en chips! Wie doet er mee?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:10

[***] schreef:
Ik zie het zo:

Eerst was het topic heel grappig, inclusief een aantal hele leuke grappen.
Toen werd het saai :Z :Z
En nu wordt het weer leuk!

Ik ga weer een "bakkie :9k " zetten, koekje erbij en als het leuk blijft, neem ik vanmiddag weer een borrel en chips! Wie doet er mee?

+1

Dit topic is weer een juweeltje in de Bokt-rel geschiedenis..

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:15

Citaat:

Hahahahah mijn idee! Daar is bokt toch af en toe voor, even lekker op het oorlogspad met zijn allen.
Speculeren? Niks mis mee. Dat wordt toch in heel veel topics gedaan?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:20

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:25

Goed stukje, ik ben het er wel mee eens. Al dit gedoe was niet nodig geweest en niemand is er beter van geworden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:26

Ik blijf in de meeleesmodus. Ik vind het wel vermakelijk hier. :D
Er komen steeds meer relnichten bij. Waar blijft CGJ? :')

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:06

Muppett schreef:
Citaat:

Hahahahah mijn idee! Daar is bokt toch af en toe voor, even lekker op het oorlogspad met zijn allen.
Speculeren? Niks mis mee. Dat wordt toch in heel veel topics gedaan?

Wees er trots op..

Ik vind het wel vervelend want als het zo doorgaat als dat het de laatste pagina's gaat dan zit er vanmiddag nog een slotje op.
En alleen omdat er af en toe even 'op oorlogspad' gegaan moet worden? Hoe oud zijn we..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:06

Zo, ik ben heel even niet op Bokt (probeer soms ook een normaal leven te hebben, naast het bijhouden van dit topic :+ ) en ik mis gelijk de grootste rel tot nu toe!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:10

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:14

Ik denk dat iedereen een klein beetje vergeet dat het paard de punten van het ZZ zwaar binnen had voor hij naar Tommie ging. Dus zo onhandelbaar was het dier helemaal niet. Wordt een beetje afgedaan als een pennyverhaal.

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:19

R12312 schreef:
Ik denk dat iedereen een klein beetje vergeet dat het paard de punten van het ZZ zwaar binnen had voor hij naar Tommie ging. Dus zo onhandelbaar was het dier helemaal niet. Wordt een beetje afgedaan als een pennyverhaal.

Snap niet hellemaal wat je hier mee wil zeggen?

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:20

En hier maar even een slotje voor overleg. :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:51

Moderatoropmerking:
Helaas is dit moment is het topic uitgelopen op niet alleen een heleboel speculaties, maar wordt er ook over en weer onderling met modder gegooid en worden mensen zwart gemaakt. Dit is op bokt niet gewenst, daarom hebben wij besloten dit topic definitief op slot te laten.