Mer1980 schreef:Ik ken de fokker en koopster niet ik vind het wel vreselijk dat mensen hier in het topic elkaar zo opjutten dat de koopster bijna als gestoorde psychopaat wordt weggezet. Wat er op Tv te zien is , is slechts een fractie van wat er is opgenomen. Dat er al zoveel de koopster veroordelen vind ik een jammere zaak. Iedereen maakt wel eens fouten, wie weet als straks de uitspraak er is er zoveel feiten naar boven komen dat het verhaal wel eens heel anders kan zijn. Ik vind het heel erg sneu voor iemand zo zoiets vreselijks heeft meegemaakt met haar paard. Uit emotie kun je dingen verkeerd doen, maar haar zo wegzetten vind ik persoonlijk echt beneden maats en schokkend....
Waar wordt ze bijna als gestoorde psychopaat weggezet dan? En ze wordt inderdaad veroordeeld om haar gedrag wat in het programma naar voren komt, dat is toch niet zo heel gek?
En we vinden het allemaal vervelend wat ze heeft door moeten maken, maar gezien de gegevens die naar voren komen vanuit de uitzending klopt er in de zaak helemaal niks, behalve de harten van de betrokkenen.