Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juut schreef:Waarom deze paarden niet zo breed gespierd gebouwd zijn; ik denk even hardop, maar misschien juist doordat ze veelzijdig gebruikt worden? Vergeleken met dressuurpaarden hoeven ze veel minder sterk en vaak te verzamelen.
xLauLaUx schreef:Ik ga even uit m'n luie zetel komen en gaan gocarten, even zelf aan sport doen
Daarna kom ik jullie weer irriteren met mijn nutteloze commentaren die eigenlijk niks met de Spelen te maken hebben.
EvelienH schreef:Juut schreef:Waarom deze paarden niet zo breed gespierd gebouwd zijn; ik denk even hardop, maar misschien juist doordat ze veelzijdig gebruikt worden? Vergeleken met dressuurpaarden hoeven ze veel minder sterk en vaak te verzamelen.
Het zijn heel andere paarden kwa type, vaak volbloed of een heel hoog % volbloed. Die paarden worden nooit zo breed als die dressuurpaarden. Daarnaast moeten ze wel een beetje atletisch zijn voor de cross en daarnaast veel uithoudingsvermogen hebben, daarom heb je gewoon hele andere paarden nodig. Ik denk niet dat het aan de training ligt.
Juut schreef:Waarom deze paarden niet zo breed gespierd gebouwd zijn; ik denk even hardop, maar misschien juist doordat ze veelzijdig gebruikt worden? Vergeleken met dressuurpaarden hoeven ze veel minder sterk en vaak te verzamelen.
He, ik zie een cap! :p