Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Champie_Me schreef:daar gaat bruut onze goude olympische medaille weg!! echt zonde man!! hopelijk kan edward gal hem blijven rijden... dit paard zal nooit meer zo een combinatie worden als hij met edward gal was, daar geloof ik niet in....
zonde zonde zonde!!
Tosca Visser over totilas, bron: IDS nr. 20 schreef:Tosca Visser: "Je hebt paarden en je hebt Totilas"
"Edward kan moeilijk vertellen wat voor gevoel hij krijgt als hij Totilas rijdt. Je kunt er ook geen woorden voor vinden. Ik heb de eer gehad, ja, zo wil ik het echt benoemen, de eer gehad, om hem te mogen rijden. Toen ik er de eerste keer opzat, werd ik helemaal in zijn energie meegetrokken. Zoiets had ik nog nooit gevoeld! Alsof ik in een kuipstoel zat en mee werd gezogen in zijn energie en kracht. Hem te vergelijken met een luxe sportwagen klinkt veel te plat. Een Hermes of een Gucci? Komt in de buurt."
"Edward en Totilas zijn inmiddels zo'n fantastische combinatie geworden, dat ik daar niet meer aan durf te komen. Ik wil daar ook niet meer tussen komen. Zij zijn zo'n eenheid! En daar geniet ik elk moment dat ik er getuige van kan zijn enorm van. Ik heb diep respect voor de manier waarop Edward hem rijdt. Het vertrouwen dat zij in elkaar hebben. Laat mij maar het liefst een beetje afgezonderd zonder een hele meute om me heen alles gadeslaan en er met volle teugen van genieten. Dat is al onwerkelijk genoeg. Er komt enorm veel over Ed heen. En over ons heen. Ook in Kentucky waren er onmiddelijk weer geruchten over verkoop. Ze hebben zelfs de BBC gehaald. Er moet een georganiseerde beweging zijn die dit uitsluitend opzet om Ed uit zijn evenwicht te halen. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Ed en ik kunnen enorm goed met elkaar opschieten. Ook hier in Kentucky hielden we voortdurend contact per sms. En het gevoel dat Totilas geeft? Ik houd het nu bij uitstappen. Alleen maar mogen uitstappen is al helemaal geweldig... Totilas is gewoon de overtreffende trap van alles! Je hebt paarden.... én Totilas!"