Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:06

Boehoehoe....Kan wel janken......Snap wel dat ie verkocht is, maar begrijpen doe ik het niet! Zo zonde voor Edward. Maar Prio is herstellende denk dat ie 2012 wel weer in topconditie is. Dus Edward je mag hem dan wel even lenen.....whahahahaha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:07

bigone schreef:
Misschien zijn er wel ruiters die een nog betere combi kunnen zijn met Totilas, we zullen het wel zien in de toekomst.

Of het is zoals erg vaak weer iemand met meer geld dan talent -O-

Katee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:11

ik hoop dat ten eerste gal op totilas mag blijven rijden!!!!!

maar is dit niet zo hoop ik dat hij iedereen het stront voor zijn ogen mag rijden met voice op de OS want hij kan rijden !! en dat kan hij met veel paarden!!

maar tussen hem en toto!! is speciaal dit gaan we nooit meer zien!! wat was dat een team samen!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:13

Urielle schreef:
bigone schreef:
Misschien zijn er wel ruiters die een nog betere combi kunnen zijn met Totilas, we zullen het wel zien in de toekomst.

Of het is zoals erg vaak weer iemand met meer geld dan talent -O-

Zoals bij Lingh.. Ik hoop het :o

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:14

Ik begrijp van de fam Visser helemaal dat ze Totilas voor 10-15 miljoen toch hebben verkocht...

Maar ik vind het wel heel erg jammer voor Edward dat hij nu 99% zeker van Totilas word gescheiden. Ze waren zo te zien een echt team, onwijs mooie combinatie, en Edward had zo te lezen echt de droom om met Totilas naar het OS te gaan... Dat gaat nu niet door. Totilas zal het vast wel goed mee komen (kom op zeg, hij is minimaal 10 miljoen waard, daar zorgen ze echt wel goed voor!) Edward moet nog maar kijken of hij weer zn geweldig paard onder zn kont krijgt waar hij zn klick mee heeft...
Heel jammer dit...

Showjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:15

bigone schreef:

Of het is zoals erg vaak weer iemand met meer geld dan talent -O-[/quote]

Zoals bij Lingh.. Ik hoop het :o[/quote]

Ik hoop het ook rox
Edward en Toot horen bij elkaar! <3

Mikala13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:24

dat is een flinke investering van Paultje :')

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:26

Mikala13 schreef:
dat is een flinke investering van Paultje :')

Whahah xD droog

Abercrombie

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:28

Flinke investering inderdaad, zal hij net zo'n lot hebben als Okidoki :=

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:29

pijnlijk dan...

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:30

Gatver wat een naar bericht!

Heel erg gemeen, en ik zou het eigenlijk niet mogen zeggen maar..... ik hoop dat totilas voor geen reet loopt bij de nieuwe eigenaar.

En daarnaast hoop ik dat Edward hem wel mag blijven rijden, maar ik schat die kans niet zo groot in eigenlijk....

Elmyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:31

Misschien egoistisch, maar mijn eerste gedachte was "hoop dat Totilas voor geen meter loopt onder een andere ruiter"!
Had het deze combi zo gegunt de Olympische spelen ook nog samen te doen, dat is voor iedere sporter toch de ultieme droom.
Twee jaar is te kort om nog een ander paard tot deze klasse te rijden.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:31

Ik dacht dat ze hem beloofd hadden dat hij op Totilas mocht blijven rijden en dat hij niet verkocht zou worden?

Correct me if I'm wrong????

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:32

Zo ontzettend jammer dit. Ik snap helemaal dat Anky haar paarden in eigen bezit heeft....dan kan zij helemaal zelf beslissen of er verkocht wordt of niet, en is er geen eigenaar die het paard even onder je kont vandaan verkoopt.

Voor het bedrag dat er neergeteld is, heel begrijpelijk dat Totilas van eigenaar verandert. Stel je voor dat je het niet zou doen, en er gebeurt wel wat, sla je jezelf voor de rest van je leven voor je kop....

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:33

Al zou ik zo rijk zijn als Bill Gates, ik zou nooit 10/15 miljoen uitgeven aan een dier.. Bizar gewoon.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:35

ik zou het wel echt onverteerbaar vinden als er een duitse(r) op zou gaan rijden. Op de spelen, om maar wat te noemen. ^) :oo -O- -:(-
omg...dat zou voelen alsof we eraf gereden werden met ons eigen paard.. -O-

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:36

beebie75 schreef:
ik zou het wel echt onverteerbaar vinden als er een duitse(r) op zou gaan rijden. Op de spelen, om maar wat te noemen. ^) :oo -O- -:(-
omg...dat zou voelen alsof we eraf gereden werden met ons eigen paard.. -O-

Ga ik compleet in mee, dat zou ik níet leuk vinden!

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:36

daar gaat bruut onze goude olympische medaille weg!! echt zonde man!! hopelijk kan edward gal hem blijven rijden... dit paard zal nooit meer zo een combinatie worden als hij met edward gal was, daar geloof ik niet in....

zonde zonde zonde!!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:37

HannahFrouk schreef:
Ik dacht dat ze hem beloofd hadden dat hij op Totilas mocht blijven rijden en dat hij niet verkocht zou worden?

Correct me if I'm wrong????

Maar in het leven is het zo dat alles te koop is voor geld als je maar genoeg biedt..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:38

arme toti..

hotchocolat

Hij gaat de dekdiens in op de stal van Schockemöhle.
Deze heeft volgens het Duitse nieuw rond de 3500 paarden.

Een ruiter wisten ze vanmiddag op het duitse journaal nog niet te vertellen.

Anoniem

Champie_Me schreef:
daar gaat bruut onze goude olympische medaille weg!! echt zonde man!! hopelijk kan edward gal hem blijven rijden... dit paard zal nooit meer zo een combinatie worden als hij met edward gal was, daar geloof ik niet in....

zonde zonde zonde!!

Pardon :+ ? We hebben Adelinde, Imke, Hans-Peter, en Edward nog?
En Anky, als ze nog een paard kan vinden :))

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:40

De Duitse ruiters zullen er wel om knokken
lijkt me zo k.t voor Edward om ooit zijn superpaard terug te zien onder een andere ruiter..

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:41

Als aan Edward is beloofd dat hij niet verkocht zou worden, dan kan ik dus gewoon niet veel respect opbrengen voor het besluit om hem te verkopen.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:43

Tosca Visser over totilas, bron: IDS nr. 20 schreef:
Tosca Visser: "Je hebt paarden en je hebt Totilas"

"Edward kan moeilijk vertellen wat voor gevoel hij krijgt als hij Totilas rijdt. Je kunt er ook geen woorden voor vinden. Ik heb de eer gehad, ja, zo wil ik het echt benoemen, de eer gehad, om hem te mogen rijden. Toen ik er de eerste keer opzat, werd ik helemaal in zijn energie meegetrokken. Zoiets had ik nog nooit gevoeld! Alsof ik in een kuipstoel zat en mee werd gezogen in zijn energie en kracht. Hem te vergelijken met een luxe sportwagen klinkt veel te plat. Een Hermes of een Gucci? Komt in de buurt."

"Edward en Totilas zijn inmiddels zo'n fantastische combinatie geworden, dat ik daar niet meer aan durf te komen. Ik wil daar ook niet meer tussen komen. Zij zijn zo'n eenheid! En daar geniet ik elk moment dat ik er getuige van kan zijn enorm van. Ik heb diep respect voor de manier waarop Edward hem rijdt. Het vertrouwen dat zij in elkaar hebben. Laat mij maar het liefst een beetje afgezonderd zonder een hele meute om me heen alles gadeslaan en er met volle teugen van genieten. Dat is al onwerkelijk genoeg. Er komt enorm veel over Ed heen. En over ons heen. Ook in Kentucky waren er onmiddelijk weer geruchten over verkoop. Ze hebben zelfs de BBC gehaald. Er moet een georganiseerde beweging zijn die dit uitsluitend opzet om Ed uit zijn evenwicht te halen. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Ed en ik kunnen enorm goed met elkaar opschieten. Ook hier in Kentucky hielden we voortdurend contact per sms. En het gevoel dat Totilas geeft? Ik houd het nu bij uitstappen. Alleen maar mogen uitstappen is al helemaal geweldig... Totilas is gewoon de overtreffende trap van alles! Je hebt paarden.... én Totilas!"

Wel krom als je zo'n interview geeft en dan evengoed een paard verkoopt, terwijl je eerst zegt dat de roddels verzonnen worden om edward uit zijn evenwicht te brengen. De redenatie dat ze nu goed geld verdiend hebben en dat de paardensport toch wel risicovol is voor een eigenaar vindt ik nergens opslaan als je ziet dat een dekking van Totilas 5500 euro kost. Mocht hij een blessure oplopen dan nog brengt hij goud in het laadje. Ik vindt het erg slap, lijkt me sterk dat ze dit tijdens het intervieuw nog niet wisten. Ik vindt het heel vervelend voor Edward.