en Maaik, goedzoo! Hopelijk krijg je het rond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mies schreef:jentel schreef:Ik zit net te kijken op de lijst waar mandy in zit( Beatrixhal 14.25-14.35)
Er zijn er al 4 van bokt in haar groep... hahaha gezellig..
Ja!Volgens mij wel makkelijk te herkennen.
![]()
Als je zoiets voorbij ziet komen dan ben ik het!
Maaik schreef:Jawel hoor. Als ik inderdaad foto's ga maken dan upload ik ze allemaal online, wanneer je er tussen staat er graag een foto wilt afdrukken dan kan je die altijd nabestellen!
Als je me op het terrein ziet rond huppelen mag je me altijd even aanspreken, of ik foto's wil maken van jullie.
Jeroennn schreef:NHevaVD schreef:nou, vanmiddag ben ik met Flip in de trailer (mijn moeder reed, hoor) naar Chippie toegeweest, in de bak was 't lekker spelen en gillen, in de stal werd 't bijna vechten...
Chippie (van Lisa dus) wou niet meedoen en negeerde Flip maar Flip werd écht vel en ging ertegenaan....
Morgen komt Chippie bij ons op wei voor even, dit omdat het handiger is zodat we hem niet helemaal op hoeven te halen (20 min rijden). Chippie en Flippie komen dus ook samen, ben HEEUL benieuwd hoe 't gaat, ze zijn beide hormoonbommen, dus als je vliegende en krijsende shetjes hoort, zijn dat die van lisa en mij
Cheyenne_x schreef:Maaik schreef:Jawel hoor. Als ik inderdaad foto's ga maken dan upload ik ze allemaal online, wanneer je er tussen staat er graag een foto wilt afdrukken dan kan je die altijd nabestellen!
Als je me op het terrein ziet rond huppelen mag je me altijd even aanspreken, of ik foto's wil maken van jullie.
oh super! dan hoop ik dat ik je nog tegenkom