Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:volgens mij gaat dit een beetje doelloos worden zo........
sifra01 schreef:En dus mag hier niets over gezegd worden? Er is altijd wel iets ergers te bedenken, maar het gaat er toch juist om dat dit niet door de beugel kan?
Ja maar zo gaat het in de topsport? En dus is het blijkbaar goed..........
Ibalia schreef:sifra01 schreef:En dus mag hier niets over gezegd worden? Er is altijd wel iets ergers te bedenken, maar het gaat er toch juist om dat dit niet door de beugel kan?
Nee...dat is niet goed maar wij amateurs zouden een moeten inzien dat de paarden op topniveau anders getraind worden dan bij ons thuis.
En dat gaat er dan wel eens harder aantoe.
Ik heb al eerder gezegd dat het niet altijd goed te praten is maar dat men dat zich eens moet gaan realiseren als men aan de tv gekluisterd is en kijkt naar de mooie proeven.
Een voetballer van Ajax traint ook anders en harder dan een voetballer van VV Bierbuikjes...
(met weer de noot erbij dat ik het ook niet altijd goedkeur)
sifra01 schreef:En dus mag hier niets over gezegd worden? Er is altijd wel iets ergers te bedenken, maar het gaat er toch juist om dat dit niet door de beugel kan?
dannylexus schreef:echt weer zo'n reactie voor op bokt.........waha "mijn nek doet er pijn van"
stellen jullie je niet een beetje aan.........
er gebeurd echt helemaal niks verkeerds op die foto's ... oke hij is nogal ver bijgezet maar dit gebeurd allemaal wel vaker..
coby doet dit allemaal in het voordeel van haar paarden en weet echt wel wat ze doet...
wed dat deze pony het 10.000 keer beter heeft als die verwende schijt pony's van jullie........... danny
sifra01 schreef:Ja ik snap je idee wel. Er lopen hier gewoon een paar dingen door elkaar, jij hebt het over de mensen die zomaar wat roepen, ik had het nog steeds over de foto's. Maar dan begrijpen we elkaar.
Ibalia schreef:sifra01 schreef:
Een voetballer van Ajax traint ook anders en harder dan een voetballer van VV Bierbuikjes...
dannylexus schreef:echt weer zo'n reactie voor op bokt.........waha "mijn nek doet er pijn van"
er gebeurd echt helemaal niks verkeerds op die foto's ... oke hij is nogal ver bijgezet maar dit gebeurd allemaal wel vaker..
coby doet dit allemaal in het voordeel van haar paarden en weet echt wel wat ze doet...
wed dat deze pony het 10.000 keer beter heeft als die verwende schijt pony's van jullie........... danny
Yinari schreef:dannylexus schreef:echt weer zo'n reactie voor op bokt.........waha "mijn nek doet er pijn van"
Niets verkeerds? Open je ogen eens joh. Dat het vaker gebeurd wil toch niet zeggen dat het goed is? Als er met enige regelmaat zomaar een mens wordt neergestoken is dat toch ook niet oké? Wat is het voordeel voor het paard hiervan?
Daarnaast heb je geen idee hoe onze 'schijtpony's' het hebben en of ze al dan niet verwend zijn. Die opmerking is dus misplaatst.
Geen enkele pony dient op deze manier gelongeerd te worden. Mocht dit echt een 'foutje' zijn dan kan dat gebeuren (hoewel ik het een vreemd foutje vind). Mocht het geen foutje zijn dan is dit regelrechte dierenmishandeling.