julius_juut schreef:Ik denk inderdaad ook dat het helemaal geen slechte actie is om mensen zo'n dier even onder de neus te drukken. Ik heb ook een kennis op facebook die er schande van spreekt dat de buren hun kat niet voeren waardoor dat beest bij haar voor de deur staat, maar het ondertussen 'links gezeur' vindt dat er commentaar op de OVP is. Ik gok dat zij ook anders zou piepen wanneer ze dan opeens zo'n vermagerd hert kon zien en voelen.
Dat je niet met zo'n lijk zou mogen slepen omdat dat 'onterend' of iets dergelijks is vind ik stupide vermenselijking. Het is een lijk, meer niet.
Het is onterend dat het dier zo'n dood heeft moeten sterven door menselijke keuzes, maar ik zie niet in waarom een lijk niet opgetild of verplaatst mag worden. Wat mij betreft rijden er wat aanhangers vol lijken naar de provinciale staten en het hoofdkantoor van SBB daar om ze daar neer te leggen. Breng het maar in het publieke beeld, dat werkt veel beter dan foto's.
Precies hoe ik er over denk! Van mij mogen ze bij iedereen die ook maar iets met de behering van de OVP te maken heeft een dood dier aan de deur hangen! Dat ze het maar zien!