Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:15

Investigator schreef:
niks verdedigen, ik zeg alleen dingen die op waarheid berusten om achterlijke uitspraken die jij doet recht te zetten, want jij komt met helemaal niks relevants of met echte feiten, t enige wat jij hier op bokt altijd doet( ja ik zit hier al langer dan 09/04 maar wist m n ww niet meer) is stoken en gefrustreerd reageren omdat je waarschijnlijk zelf niet ver gekomen bent in de dressuursport , ik weet helaas niet wie je bent maar verstand heb je er iig niet van, ik zie jou voor me als een meisje/jongen met een shetlander waarmee je aangespannen rijdt. Misschien moet je eens iets aan je mentaliteit doen ipv altijd en eeuwig overal tegenin te gaan, ik bespeur hier en daar frustratie en jalouzie naar bepaalde mensen op bokt en in de sport

Ik denk dat we Ceasario de komende uren ergens op de grond van het lachen aantreffen. You couldn't be more wrong. :')

Investigator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:25

R12312 schreef:
Investigator schreef:
niks verdedigen, ik zeg alleen dingen die op waarheid berusten om achterlijke uitspraken die jij doet recht te zetten, want jij komt met helemaal niks relevants of met echte feiten, t enige wat jij hier op bokt altijd doet( ja ik zit hier al langer dan 09/04 maar wist m n ww niet meer) is stoken en gefrustreerd reageren omdat je waarschijnlijk zelf niet ver gekomen bent in de dressuursport , ik weet helaas niet wie je bent maar verstand heb je er iig niet van, ik zie jou voor me als een meisje/jongen met een shetlander waarmee je aangespannen rijdt. Misschien moet je eens iets aan je mentaliteit doen ipv altijd en eeuwig overal tegenin te gaan, ik bespeur hier en daar frustratie en jalouzie naar bepaalde mensen op bokt en in de sport

Hey Tommie! Zelf maar online gekomen :D

Nee daar zit je fout, ik weet wel dat er aanhangers van M van Beelen hier op bokt zitten en Mevr zat er zelf ook op

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:30

R12312 schreef:
Investigator schreef:

Hey Tommie! Zelf maar online gekomen :D

_O- _O- _O- _O-

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:47

Investigator schreef:
( ja ik zit hier al langer dan 09/04 maar wist m n ww niet meer)

Welkom...Ik geef je wel het advies om dan een andere nickname te nemen. *\o/*

Investigator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:09

ceasario schreef:
Investigator schreef:

Als jij die smoezelige oude man bent op die fb pagina, ga dan wat aan je website sleutelen ofzo ipv je hier te gedragen als een kleuter.

Ketaki

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:10

jeetje, kunnen jullie je hier niet eens volwassen reageren zeg?

iedereen kan dit meelezen, of is dat nou niet de bedoeling?

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:26

Ketaki schreef:
jeetje, kunnen jullie je hier niet eens volwassen reageren zeg?

iedereen kan dit meelezen, of is dat nou niet de bedoeling?

Sinds Investigator krijg ik bij ieder bericht de slappe lach............dus helaas...........sorry :D

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:27

Investigator schreef:
Nee daar zit je fout, ik weet wel dat er aanhangers van M van Beelen hier op bokt zitten en Mevr zat er zelf ook op

Dan ben je in ieder geval een slap aftreksel van Tommie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:29

Persoonlijk worden lijkt me niet nodig, voegt ook niks toe.

Investigator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:34

R12312 schreef:
Investigator schreef:

Dat weet ik niet, iig niet zo verstandig als Tommie, die mengt zich niet in deze onzin verhalen, maar dankje ik zie t als een compliment

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:35

ZEG LATEN WE NOU ONTOPIC GAAN EN NIET BESCHULDIGEN WIE ER ACHTER ELK ACCOUNT ZIT!!!!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:39

Investigator schreef:
R12312 schreef:

Dat weet ik niet, iig niet zo verstandig als Tommie, die mengt zich niet in deze onzin verhalen, maar dankje ik zie t als een compliment

Uh? Verstandig? Ik lees en hoor van Tommie steeds wisselende verhalen, dus zo verstandig lijkt hij me niet. Hij zou voordat hij z'n mond open doet en dingen op FB gaat plaatsen eerst eens een goede, serieuze advocaat in de arm moeten nemen en een low profile houden tot aan een evt. rechtzaak. Dat geblaat werkt imo alleen maar tegen hem. Het siert Mw. Van Beelen dat zij zich hier niet over uit laat in de media, vind ik.

Maar goed, jij schijnt het allemaal zo goed te weten, Investigator. Doe jij dan hier eens het hele verhaal uit de doeken?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:48

ceasario schreef:
Investigator schreef:

caecario is niet de enige die nu over de grond rolt van t lachen :D

Investigator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:50

Ik doe al genoeg uit de doeken, net als mevr van Beelen en haar aanhang hier op bokt, Tommie verschuilt zich niet achter een nickname in de media. Ik zou zeggen wacht t allemaal maar af, doe ik ook, want zolang er geen bewijzen en feiten zijn, kan heel bokt blijven gissen en speculeren en er ondertussen niks wijzer van worden. Ieder mag z n mening hebben en uiten maar kraam geen onwaarheden uit.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:51

R12312 schreef:
Investigator schreef:

Zo leuk om commentaar te geven als je zelf ook geheel onbekend bent (leeg profiel) ! Dat zijn toch altijd de mensen waarbij ik denk: die hebben wat te verbergen. Dus iets met de pot verwijt de ketel...?
Laatst bijgewerkt door Netje op 11-04-14 00:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:51

R12312 schreef:
Investigator schreef:

Taalgebruik/schrijfwijze klopt wel als ik zo TV's FB account lees; heeft TV nog een tweelingbroertje? :D

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 00:54

Babootje schreef:
Taalgebruik/schrijfwijze klopt wel als ik zo TV's FB account lees; heeft TV nog een tweelingbroertje? :D

Djeeeezus, how low can you go 8)7 . Kunnen we weer on topic gaan

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:53

ceasario schreef:
Investigator schreef:

caecario is niet de enige die nu over de grond rolt van t lachen :D[/quote]

En hier nog een :') goed begin van de dag dit!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:13

Mensen mensen... Moeten we zo met elkaar?? :(

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:23

Verbaas me ook over de toon van Discuseren in dit topic @Lante
En ik vraag me eigenlijk ook wel beetje af waar men de info vandaan heeft dat de wiet plantage bij de buren van TV was?
Ik lees toch echt overal dat toen de politie onderzoek ging doen naar de gewelddadige diefstal van het paard men op het terrein van TV 3 hennep plantages tegen kwam?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:30

De eerste berichten over wietplantages waren dat er tijdens het onderzoek op en ROND de manege twee wietplantages waren aangetroffen. Volgens mr. Schelstraete zouden de kwekerijen op belendende percelen zijn.

Een en ander door de diverse media verkeerd gelinkt?????????????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:31

Als je bokt gaat nemen om je belangen te verdedigen, ga je zooooo fout....dan wordt je aan alle kanten uitgedaagd net zo lang tot je weerloos in de hoek staat.......je gaat dingen zeggen die letter voor letter bewust verkeerd worden geïnterpreteerd om de rel gaande te houden.

Eeen iedereen is het spontaan niet met je eens. Welkom in DE groepscultuur.

Dus eventuele maatjes van....trek je terug, je zult niet winnen en men wil niet overtuigt worden van de andere kant van het verhaal.

Bokt is een poel des verderfs en ter lering en vermaak!

AMEN

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:33

De juistheid van de berichten over de wietplantages kunnen we lang over speculeren, maar wij hebben alleen info van horen zeggen, geen bewijzen en uiteindelijk gaat het om Vingino. Het is super sneu voor Tommie, maar hij heeft zich wel in de kijker gereden en als hij zich wat sportief opstelt, dan schrikt hij geen mensen af die misschien vanwege een stuk medeleven een talentvol paard aan hem beschikbaar kunnen en willen stellen. Hoe zuur ook, leer je les en ga verder. Ik denk dat het wel goed komt met hem, mits hij niet in deze negativiteit blijft hangen.

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:42

yvonnedv schreef:
De eerste berichten over wietplantages waren dat er tijdens het onderzoek op en ROND de manege twee wietplantages waren aangetroffen. Volgens mr. Schelstraete zouden de kwekerijen op belendende percelen zijn.

Een en ander door de diverse media verkeerd gelinkt?????????????

Dat zou betekenen dat de politie niet alleen onderzoek op terrein TV heeft gedaan maar ook bij de buren?
Wel raar dat dit dan niet naar buiten is gebracht, wand op kennelijk verklaring mr. Schelstraete na dan spreekt en sprak alle media over terRein TV? (Dus niet stallen)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:53

Nou goed, als je een terrein bezit van 50 ha, dan kan ik me voorstellen dat je een aantal ha verhuurd of zo.

Is het trouwens Visser zijn eigen spul, of huurt hij de stallen van een ander?