Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPenny schreef:Voor hetzelfde zijn het 14 jarige meisjes die zich hebben aangemeld op de site van bva en zo aan het bieden zijn op Wico...![]()
Want het is erg makkelijk om een account aan te maken zonder dat je bijv een bankrekening nummer hoeft in te vullen of een geboortedatum.
Speedster schreef:Hoe schadelijk zouden die kromme benen (of in ieder geval dat kromme linker been, weet niet of rechts ook zo krom was) eigenlijk zijn? Want je kunt ook redeneren dat hij het er tot nu toe ook niet onaardig mee gedaan heeft. En die blessure(gevoeligheid), daar weet het grote publiek niets van. Tel dat op bij een niet negatief rapport en je hebt een paard dat best weer de sport in kan.
hanny_jelke schreef:xPenny schreef:Voor hetzelfde zijn het 14 jarige meisjes die zich hebben aangemeld op de site van bva en zo aan het bieden zijn op Wico...![]()
Want het is erg makkelijk om een account aan te maken zonder dat je bijv een bankrekening nummer hoeft in te vullen of een geboortedatum.
ja en die ouders krijgen dus wel de curatoor en de deurwaarders op de stoep he.
ik zou denk ik lichterlijk gek worden als mij kids dat doen
Mova schreef:Het filmpje van Wedford onder het zadel dateert van 13september, terwijl in zijn keuringsrapport van augustus al een 'negatief advies' werd gegeven..? Toch stond dit paard nog te koop als zijnde geschikt ZZ sportpaard én werd hij nog op dit niveau gereden (althans voor dit filmpje)
Wat een paardenwereld is het toch
wilma12 schreef:Toen is het filmpje online gezet, filmpje is ook ouder. Hij zou geveild worden op de equine elite en daar is het tweede keuringsrapport voor gemaakt.
Iris82 schreef:Speedster schreef:Hoe schadelijk zouden die kromme benen (of in ieder geval dat kromme linker been, weet niet of rechts ook zo krom was) eigenlijk zijn? Want je kunt ook redeneren dat hij het er tot nu toe ook niet onaardig mee gedaan heeft. En die blessure(gevoeligheid), daar weet het grote publiek niets van. Tel dat op bij een niet negatief rapport en je hebt een paard dat best weer de sport in kan.
Er zei iemand halverwege dit topic dat het blessuregerelateerd was volgens mij.
https://www.youtube.com/watch?v=WNG6tj_Ycxo