Musiess schreef:Jaan81 schreef:Is dat idd tandengeknars? Dat is tog geen probleem lijkt me? of word het beoordeeld als ze tanderknarsen?Een van mijn paarden doet dit soms ook..Nee daar word je niet om ge-elemineerd.Mijn jonkie doet t ook wel eens
Dat is tog geen probleem lijkt me? of word het beoordeeld als ze tanderknarsen?Een van mijn paarden doet dit soms ook..[/quote]Geen idee, maar dat het zo hard is, dat de microfoontjes het oppakken![/quote]Ja dat tandergeknars is altijd zo hard tog? Bij mij horen mn jury leden het soms ookOf de ander kant van de rijbaan.
Behalve de fout in de eners verder een goede proef. Alleen de aanleuning mag meer opgericht. Duikt hier en daar ook wat op de voorhand.
Ik vind dat geknars nou niet echt een teken van optimale ontspanning. Wel is ie mooi bergop. Dat is wel eens anders.
Dat is tog geen probleem lijkt me? of word het beoordeeld als ze tanderknarsen?Een van mijn paarden doet dit soms ook..[/quote]Nee daar word je niet om ge-elemineerd.Mijn jonkie doet t ook wel eens [/quote]Bij mij ook het jonkie!sep. 2008 geboren, dus moet nog 4 worden
yentl2010 schreef:live tream ligt eruit bij mij van de nos waar kan ik het zien ? heb Fuego gemistOooopeningspost lezennnnn
Cayenne schreef:Goeie proef! MAg van mij de leiding overnemen.Van mij ook! Niet hectisch, vriendelijk beeld en een goede proef met mooie oefeningen en overgangen!
vur schreef:Ik vind dat geknars nou niet echt een teken van optimale ontspanning. Wel is ie mooi bergop. Dat is wel eens anders.geknars is niet bij elk paard stress of spanning
Wat zit hij netjes stil, zeg! Hele nette proef yentl2010: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html