Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindy1000 schreef:jemig aub ga ergens anders zeiken
RivaldoX schreef:Echt gewoon 2 keer grote pech.. en dan hebben sommige zo geluk he.
kyrkelover schreef:cindy1000 schreef:jemig aub ga ergens anders zeiken
Ik weet niet tegen wie je het hebt maar was gewoon een normale vraag hoor.
Ik heb die ritten niet gezien want heb wel meer te doen als de hele dag achter de livestream zitten zoals paarden voeren etc etc.
Als ik dan tich pagina's terug gekeken heb, resultaten kijk op een site etc etc en er dan nog niet uit kom vraag ik het gewoon.
kyrkelover schreef:cindy1000 schreef:jemig aub ga ergens anders zeiken
Ik weet niet tegen wie je het hebt maar was gewoon een normale vraag hoor.
Ik heb die ritten niet gezien want heb wel meer te doen als de hele dag achter de livestream zitten zoals paarden voeren etc etc.
Als ik dan tich pagina's terug gekeken heb, resultaten kijk op een site etc etc en er dan nog niet uit kom vraag ik het gewoon.
kyrkelover schreef:Ik weet niet tegen wie je het hebt maar was gewoon een normale vraag hoor.
MoonWencke schreef:Er wordt hier zoveel gepost, dat heel wat posts elkaar overlappen. Dus als er iemand een vraag heeft, dan graag iedereen rustig blijven. Probeer het antwoord te vinden in de openingspost of in een van de daar genoemde links, en met een beetje geluk leest iemand wel je vraag en wordt er antwoord op gegeven