Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:42

Smidtje schreef:
DeniiSee schreef:
Is er eigenlijk echt gezegd dat Edward er niet meer mee aan de slag gaat, of is het dat hij echt alleen van eigenaar veranderd?

Dat vind ik een hele goede vraag. Weer iemand hier antwoord op?

Hij werd toch alleen verkocht als Edward enkele procenten er van mocht hebben en nog door mocht rijden?
Kijk anders even op uitzending gemist ofzo! Daar staat genoeg over Totilas en Edward en word ook je vraag beantwoord. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:43

_Daniquee schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dat is ook gedaan, t/m WEG 2010 was het dus ;)

Het was t/m London 2012..

Dat heeft Bokt ervan gemaakt... ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:43

Nog even een vraag. Ik zie overal WEG staan. Wat betekend dit?
Wereld.... ?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:44

Het is zonde voor de Nederlandse dressuursport. Maar we hebben niet alleen Totilas. Het lijkt nml wel een beetje alsof met het verlies van Totilas de hele dressuur top in Nederland in elkaar dondert. En daar komt idd bij dat als je in de handel zit en je hebt eennaal een paard wat veel op kan leveren, eigenlijk gek bent als je het niet doet.

_Daniquee

Het was t/m London 2012..[/quote]

lijntje87 schreef:
Zwart op wit? Volgens mij niet.

Dat weet ik niet, maar dat is toen door bijna iedereen gezegt, en ook door de eigenaren en in de paardenkrant etc gestaan.. Dat die zoiezo t/m London 2012 bij Edward bleef..

Sabine_Duco

Giolli schreef:
Nog even een vraag. Ik zie overal WEG staan. Wat betekend dit?
Wereld.... ?

World Equestrian Games
Dus de Wereldruiterspelen ;)

Monchou

World Equestrian Games

Mila87

Equestrian Games (ik typ het volgens mij verkeerd)

Wereld kampioenschappen in Kentucky

Edit: genoeg antwoorden nu :+
Laatst bijgewerkt door Mila87 op 14-10-10 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:45

Maar denken jullie dat Edward Totilas reed als vriendendienst voor de fam. Visser? Een paard uitbesteden aan een ruiter voor de topsport kost veel, heel veel geld.

Ondanks de emotionele schade is er denk ik absoluut geen financiele schade geleden door edward in zijn jaren met totilas!!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:46

Giolli schreef:
Hij werd toch alleen verkocht als Edward enkele procenten er van mocht hebben en nog door mocht rijden?
Kijk anders even op uitzending gemist ofzo! Daar staat genoeg over Totilas en Edward en word ook je vraag beantwoord. :)

Als dat zo is, is het toch ook geen drama. Het paard is dan alleen van eigenaar veranderd.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:46

Ik ben hier echt ontzettend boos om geworden,
Deze 2 horen gewoon bij elkaar. Inderdaad een droom combinatie.
Zoiets hoor je niet uit elkaar te halen, die hadden nog ver kunnen komen...
En dan vraag ik me af, wat moet je met zo'n paard als je er zelf nooit het resultaat uit gaat halen als edward deed ?
ik vind het echt heel zielig voor beide partijen, die 2 waren echt helemaal op elkaar ingespeelt.
en nu is t gwn over,
En daarbij, voor edward was het ook mooi geweest om eens mee te kunnen doen aan de OS.
waarvan ik bijna durf te wedden dat ze die wel gewonnen zouden hebben...

Erg jammer dit..

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:48

Wat jammer voor Edward dat Totilas verkocht is!! :oo
Begrijpelijk dat zijn toekomstplannen in duigen vallen maar het is toch iets waar je altijd rekening mee moet houden als je paarden van een ander rijdt.
Onwijs zonde, maar het was aan te zien komen. Had alleen wel verwacht dat ze zouden wachten tot na Londen.

Wat ik me trouwens ook wel afvraag, is het echt al zeker dat Edward hem niet meer mag uitbrengen?

emil01

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:50

Vervelend, maar ook nu draait de wereld weer door. En helaas, draait deze in onze tijd (maar ook vroeger al) om geld.......

Showjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:52

Vreselijk zonde! |( |( |( |( |(

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:52

Smidtje schreef:
DeniiSee schreef:
Is er eigenlijk echt gezegd dat Edward er niet meer mee aan de slag gaat, of is het dat hij echt alleen van eigenaar veranderd?

Dat vind ik een hele goede vraag. Weer iemand hier antwoord op?

bij een interview op NOS Sport werd gezegd dat het erg onwaarschijnlijk is dat Edward er op blijft rijden.
Duitsland koopt het paard, dus het zou dan van de zotte zijn als ze hem door een Nederlander zouden latern rijden

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:54

Sabszz schreef:
En dan vraag ik me af, wat moet je met zo'n paard als je er zelf nooit het resultaat uit gaat halen als edward deed ?

Wel eens bij stil gestaan dat de nieuwe ruiter/amazone van Totilas het wellicht wel nog beter kan gaan doen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:55

ruiter1992 schreef:
bij een interview op NOS Sport werd gezegd dat het erg onwaarschijnlijk is dat Edward er op blijft rijden.
Duitsland koopt het paard, dus het zou dan van de zotte zijn als ze hem door een Nederlander zouden latern rijden

Volgens mij zal het Schockemohle aan zijn r**t roesten wie er met het geld over de brug komt (maar hij heeft er allang iemand voor, let maar op :P )

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:56

jemig wat een reacties.. ik las het vanmiddag op mijn werk en was even helemaal van slag.. ( kon het alleen niet delen met mijn collega's haha)
dit is bijna zo'n ; " waar was jij toen je het hoorde van... moment"
vreselijk, wat een aderlating en ergens gevoelsmatig ook zo oneerlijk voor Edward die het paard gebracht heeft waar het nu is maar je zou inderdaad wel gek zijn als je het paard tegen zo'n aanbod niet zou verkopen, morgen kan het zo maar anders zijn...
afijn ikga eens afstemmen op het laatste nieuws en de andere reacties op dit topic doorlezen, ben ik denk ik nog wel even mee bezig..

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:56

Het gaat denk heel moeilijk worden voor de ruiter/amazone die hem nu te rijden krijgt. Ik denk dat bijna iedereen blijft zeggen dat het Edward zijn werk is..
Ook op Anky dr facebook kan je van heel veel ruiters(internationaal) lezen dat ze het heel zonde vinden om z'on mooie combinatie uit elkaar te halen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:59

KortwegUitermateTeleurstelld voor Edward :(:)
Het is natuurlijk wel heeeeeeel veel geld. Jammer dat hij niet zo'n constructie heeft als Adelinde....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:01

Misschien zijn er wel ruiters die een nog betere combi kunnen zijn met Totilas, we zullen het wel zien in de toekomst.

Cheyenne_x

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:03

ik ben echt benieuwd wie erop gaat rijden!

Kyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:04

Schrik! ;(

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:05

Ik ben nu al zo gewend aan de combinatie Totilas & Edward dat ik liever geen nieuwe combinatie zie verschijnen, zover is het al gekomen :Y). Niks Totilas & ... ( weet ik veel wie ). Gewoon Totilas & Edward.