Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:52

Zoals al eerder werd aangehaald zou zo iemand het liefst geheel openbaar aan de schandpaal worden genageld.
Maar gezien het feit dat het een gewiekst persoon is ( blijkt wel in de uitzending ) wil bokt er geen problemen mee krijgen.
En dát alleen is zegt denk ik wel genoeg waarom men dat gespam van links enzo niet wil hebben ;)

Daarbij is dit in het paardenwereldje als een vuurtje zo rond, denk ik zo :)

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:53

hier is vast overheen gelezen, heb ondertussen ontdekt dat het meisje zelf wilde terugtrekken, maar hoe is dit nu eigenlijk afgelopen?
Dowski schreef:
maar over dat paard wat ze aan dat meisje heeft gegeven, 't is mij niet helemaal duidelijk, maar is dat paard ooit bij dat meisje aangekomen?

mods draaien overuren denk ik :=

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:53

breezy302 schreef:
Gentlegiant. Alles is op inet terug te vinden. Zelfs haar telefoonnummer. Dat heeft ze zelf allemaal geplaatst dus waarom mag dat niet gezegt worden? Er was al duidelijk dat haar boktnaam en die van haar hengst Marialva zijn. Dat was ook op TV te zien. Even googlen en je vind heel veel info. Ben de laatste pagina's nog geen mods tegen gekomen dus het mag vast wel. Neem aan dat de mods meer op dit topic letten nu dan op anderen.

Toch even de hulk boven je lezen dan :P

{edit: ik lees je edit :Y)

Craftly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:54

Maar wat gebeurd er nu met de paarden?
Mag ze die houden?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:56

Craftly schreef:
Mag ze die houden?

Heb ik eerder ook al gevraagd, evenals hetgeen wat Alberto nu verder gaat doen???
Maar het persoonlijk worden, links neerpleuren etc schijnt allemaal nóg net effe wat interessanter te zijn -O-

Anoniem

ik neem aan dat de paarden wel mag houden. Echte mishandeling of verwaarlozing zag ik niet voorbij komen.

Ben wel benieuwt of Stegeman hier verder nog iets mee doet of is voor hem de kous al af na zijn programma?

lillytjuh

Tuurlijk mag ze die houden. Zolang je je paard water, stalling en eten geeft is er niemand die je je paard zomaar afpakt. Dan kun je nog zoveel mensen oplichten dat heeft er weinig mee te maken. Ze is slim genoeg om dat te voorkomen.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:57

Denk dat de uitzendig op korte termijn geen invloed heeft op dat ze paarden mag houden of niet.

Tivoli

Craftly schreef:
Mag ze die houden?

Ik denk,aan de hand van de uitzending,dat er geen grond is om de paarden van haar af te pakken.
Ze zijn 'gezond' en worden niet aantoonbaar mishandeld...

Liberte

Ik neem aan dat er weinig gebeurd met de paarden aangezien ze een onderdak hebben en eten krijgen.

newnails

Cyntje schreef:
De mensen in de uitzending, zijn dat ook bokkers?

Ja inderdaad de mensen uit de uitzending zijn ook bokkers

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:58

Goh ik heb de uitzending gezien net ... Wat een dieptriest persoon. Ik heb er geen woorden voor, heeft zo iemand wel een geweten vraag ik mij af? Heel sneu voor de slachtoffers, in mijn ogen de paarden en de mensen die in haar (toch eigenlijk wel behoorlijk domme, ziekmakende) praatjes zijn gestonken.

Ojajoh

Cyntje schreef:
Nou, inmiddels heb ik het op SBS6 terug gekeken,...
Om te janken... werkelijk waar ;( dat kleine meisje met die Lucky! Man man man...

Alle lof voor Alberto, voor het op de smoel gaan van deze persoon... wat een geweten heb je dan zeg... blegh!

Ik kan er écht met mijn kop niet bij dat iemand zoiets kan doen :n

Alberto zegt tegen haar dat ie er alles aan zal doen om haar te stoppen maar wat wordt er verder gedaan tegen dit persoon?
Fixed Alberto en zijn team dit verder of hoe gaat dit verder in zijn werk?
Want dat deze persoon gestopt moet worden is toch zeker duidelijk!!!

link? ik kan m niet vinden :')

Gentlegiant

Wat er met de paarden gebeurt is denk ik niet bekent

Maar ze is nog niet klaar hoor want denk dat vereniging eigen paard en de rest hier wel wat aan zullen doen

Dat ze maar het Amerikaanse strafrecht hier in NL toepassen

Craftly

Dat vroeg ik me ook af, er zit nooit een echt einde aan zn programmas.
Wat er daarna met die mensen is gebeurd.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:59

zo hee, ik ben aan het eind belandt :list:

tja wat moet ik er nog van zeggen.
ben het voornamelijk met Berdien eens.

vind het wel knap van Roelie dat ze zo pontificaal op tv gaat vertellen van hoe en wat.

en natuurlijk keur ik de praktijken van deze handelaarster absoluut af ik vind het verschrikkelijk dat iemand zo kan zijn.
en ze is niet de enige helaas.
wat bezield een mens om op te lichten en dus steeds over je schouder te moeten kijken, en oppassen, en regelmatig vluchten.. en weten dat je vroeg of laat tegen de lamp loopt, wat schiet je daarmee op?
en waarom kiezen zulke mensen de paardenhandel, daar is toch geen geld in te verdienen, dan is er toch wel iets anders te verzinnen? (niet dat het dan goed is maar waarom moet het ook nog eens ten koste van dieren gaan??)

ze had de schimmel merrie toch ook kunnen laten nakijken door een chiropractor, misschien kon haar rug weer goed worden, paard een tijdje rijden en dan als een goed recreatiepaard verkopen?
en het verlies van het veulen (want dat zat er gewoon aan te komen, schraal klein dingetje als het was) als eigen verlies nemen? (dat heb je immers met levende have!)
of natuurlijk gewoon zorgen dat je goede paarden op stal hebt waarover je niet hoeft te liegen?
dit geeft toch geen voldoening lijkt me, of heeft zo iemand een diepe haat naar mens en dier?

ook sneu voor het meisje met pony Lucky hoor.. op die leeftijd al geconfronteerd worden met de harde wereld.
kind zal zich vast hechten aan de pony, en het is maar de vraag of ouders een pony die niet aan de verwachtingen voldoet willen aanhouden, (want stalling, ambities)
waar komt zo'n diertje dan straks terecht.
wel een beetje onhandig om persé te willen filmen in het bos, lang interview en die pony onrustig.

nouja ik kan er nog wel over doorgaan, heb altijd overal mijn mening wel over maar het meeste is hier wel gezegd onderhand.
hopelijk komt er een vervolg, of dat nou wel of niet zichtbaar is voor ons als kijkers het gaat vooral om het stoppen van dergelijke praktijken.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:59

ikdoemaarwat schreef:
Cyntje schreef:
Nou, inmiddels heb ik het op SBS6 terug gekeken,...
Om te janken... werkelijk waar ;( dat kleine meisje met die Lucky! Man man man...

Alle lof voor Alberto, voor het op de smoel gaan van deze persoon... wat een geweten heb je dan zeg... blegh!

Ik kan er écht met mijn kop niet bij dat iemand zoiets kan doen :n

Alberto zegt tegen haar dat ie er alles aan zal doen om haar te stoppen maar wat wordt er verder gedaan tegen dit persoon?
Fixed Alberto en zijn team dit verder of hoe gaat dit verder in zijn werk?
Want dat deze persoon gestopt moet worden is toch zeker duidelijk!!!

link? ik kan m niet vinden :')

Pagina 48

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:00

Arme paarden...
Het lijkt al een gefrustreerde vrouw, hoe kan je anders zo tegen je dieren praten, ze moet het van iemand geleerd/ gehoord/ gezien hebben...

Hoop niet dat ze deze frustraties van de uitzending op haar paarden gaat botvieren.

newnails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:02

Hier even een oproep voor alle/nog meer gedupeerden van deze vrouw.
Willen jullie je melden bij SBS6 zodat alle zaken gebundeld kunnen worden want zoals begrijpelijk samen staan we nog veeeeel sterker!!!

Ga naar http://www.undercoverinnederland.nl en klik dan aan de linkerkant op tips/reageren dit kun je invullen en dan wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld!
Via undercover kunnen alle gedupeerden met elkaar in contact gebracht worden.

Alvast hartelijk bedankt!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:03

als je even op bokt zoekt op haar naam, vind je ontzettend veel topic zoals een veulen die ze schenkt enz..verhalen waar ik u tegen zeg..
ik hoop dat deze vrouw haar straf gaat krijgen en dat ze door haar straf haar paarden, huis land enz kwijt raakt en dat ze op de blaren moet gaan zitten..

frangelica

newnails schreef:
Hier even een oproep voor alle/nog meer gedupeerden van deze vrouw.
Willen jullie je melden bij SBS6 zodat alle zaken gebundeld kunnen worden want zoals begrijpelijk samen staan we nog veeeeel sterker!!!

Ga naar http://www.undercoverinnederland.nl en klik dan aan de linkerkant op tips/reageren dit kun je invullen en dan wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld!
Via undercover kunnen alle gedupeerden met elkaar in contact gebracht worden.

Alvast hartelijk bedankt!

dat onderschift lol := :=
sorry terug ontopic.
Laatst bijgewerkt door frangelica op 24-05-10 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Newnails: Jij lijkt een insider. Wat gaat er nu gebeuren?

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:04

Die paarden worden dan misschien wel verzorgd en krijgen eten enzo maar als je een veulen met mogelijk Rhino gewoon zonder enige scrupule in de verkoop zet en daardoor een risico op besmetting van vele andere paarden neemt dan ben je niet bepaald diervriendelijk bezig. Om van het nalaten van medische behandeling voor het betreffende veulen nog maar niet te spreken. Zo schokkend volgens eigen zeggen van de mensen van de dierenbescherming en Vereniging eigen paard, maar niet even in de uitzending melden of er nog iets voor de paarden in kwestie gedaan zal worden... :n
Ik blijf erbij, slappe uitzending en ik hoop eigenlijk dat er nog iets op volgt.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:06

ben benieuwd hoe het gaat lopen verder
Laatst bijgewerkt door Dowski op 24-05-10 01:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:06

FunkyMistiC schreef:
Denk dat iedereen onderhanden wel weet wie er bedoeld worden.. :=

Nou idd, tot een uur geleden wist ik niet veel van deze oplichtster, behalve dan hoe ze er ongeveer qua omvang uit zou zien (van tv dan)
Inmiddels na actief lezen in dit topic weet ik hoe ze eruit ziet,weet ik haar naam,heb ik meerdere tel nr's gezien en zelfs 2 plattegronden met haar exacte verblijfsplaats.......zo'n geheim is het dus allemaal niet meer.

Heb net nog dat topic over die donatie zitten lezen, hoe meer je nu van die vrouw leest hoe meer je er achter komt dat zij eigenlijk continue bezig is met leugens en mensen oplichten. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat alle donaties rechtstreeks de portemonnee of stallen van deze dame in zijn gegaan. Niks liefdadigheid allemaal pure oplichting, zoals die belgische agent al zei: een pathologisch leugenaar 8)7 ........ze leeft op een ander zijn geld,zodra ze in de rats zit moet ze maar weer een vies spelletje verzinnen om aan geld te komen.

Opzich best knap van haar......je hele leven zal maar één grote leugen zijn, ik zou het niet kunnen hoor. :n