Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowflower schreef:mag ik vragen waar de spullen van tess en swieber dan zijn die je voor de diefstal had ? verkocht of passen die niet meer?
shadowflower schreef:Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .
Adri schreef:shadowflower schreef:Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .
Als zoekster van gestolen paarden doet het pijn om ziets te lezen. Nooit heb ik geld gevraagd om te helpen en indien U de voorgestelde ideen niet goed vindt O.K. maar aub je kan zoveel mooie momenten en liefde ontvangen van paarden die teruggevonden zijn. Ik vermoed dat Swieb ook helemaal niet vraagt dat iemand dat voor haar doet. Alle hulp is welkom en ik denk dat zij op dit ogenblik meer zorgen aan haar hoofd heeft als dat wij vermoeden.
Sorry als ik cru overkom, maar vind het spijtig dat mensen elkaar pijn doen door zulke uitspraken.
Aan de mensen die iets kunnen missen, prachtig iedereen doet wat hij denkt dat hij moet doen.
Kapi_Dust schreef:dinopino: Het is iets anders gegaan: ik heb uit een bericht van Swieb opgemaakt dat ze geen zadel enzo meer had (omdat mijn pony was overleden, heb ik spullen over) dus stelde voor haar die te sturen. Maar ze zocht meer, dus plaatste ik een berichtje of mensen niet misschien iets hadden liggen wat ze over hadden.
Maar kunnen we niet massaal blij zijn dat Swieb haar paard terug krijgt.... Want daar gaat het om. (en als iemand iets aan bied, ok, maar dat komt uit de persoon zelf dan).
En dus niet iemand (en zeker Swieb niet, die heeft al genoeg aan haar hoofd) aanvallen.
Kom op, als Wendy van DIjk goede dingen kan laten gebeuren, waarom wij niet.Laten we massaal blij zijn.....