Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:30

X
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Re: Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:34

open een apart topic zodat meerdere bokkers het zien en dan kunnen lezen, in dit topic lezen meestal de vaste lezers voor het laatste nieuws...

als je een nieuw topic opent met uitleg en verwijzing naar dit topic heb je denk ik meer kans..

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:35

Op maat gemaakt is best duur Knipoog Een boomloos zadel zoals Swieb zelf voorstelde heb je nieuw en compleet al voor een 600 euro..... (kleine tip Knipoog )

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:38

eeeeeeeeeeeeeh, ik vind het geweldig lief aangeboden, maar voel me er wel opgelaten bij, helemaal tegenover de mensen die hun paard nog niet teruggevonden hebben Tyleysmiley....

Daarom wil ik graag een boomloos omdat daar een grote kans bij zit dat het past. Heb in Belgie een leuke gezien voor niet teveel.

maar vind het super wat jullie voor Swieber doen echt waar!!

en zodra de "1/2 frikandellen BBQ" gehouden wordt zijn jullie uitgenodigd.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:40

Kusje

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:44

Zolang je nog geen boomloos zadel kan vinden. Ik heb er nog een werkeloos liggen thuis. Maat 1 barefoot. Die mag je wel gebruiken totdat je ooit iets beters vind Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:45

Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:50

Ik kan idd sparen voor een zadel, en voor de rest van de spullen. En idd je hebt al heel veel gedaan voor Swieber en Tess en daar ben ik je ook nog steeds dankbaar voor.

Ik ben in elk geval heel blij met de dingen die ik nu snel kan gebruiken en ik maak het ook zeker goed met de mensen die me geholpen hebben.

Niemand wordt verplicht ergens aanmee te doen shadowflower, en ik verplicht niemand wat nu niet en nooit niet.
Ik ben gewoon blij met de hulp die ik krijg en als ik het kan zal ik het niet laten anderen net zo te helpen.
Laatst bijgewerkt door Swieb op 21-02-08 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:51

mag ik vragen waar de spullen van tess en swieber dan zijn die je voor de diefstal had ? verkocht of passen die niet meer?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:54

shadowflower schreef:
mag ik vragen waar de spullen van tess en swieber dan zijn die je voor de diefstal had ? verkocht of passen die niet meer?

hoeveel geld denk jij dat die zoektocht gekost heeft?

edit: Swieb, zijn er nog meer dingen die je nodig hebt? ik zou natuurlijk altijd een s in mijn kast kunnen kijken, als er wat tussen ligt is dat mooi meegenomen....
Laatst bijgewerkt door Liezel1 op 21-02-08 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:55

Swieber zijn zadel heb ik een week voor hij gevonden werd verkocht. Het geld heb ik gebruikt voor de zoektochten en telefoonrekeningen. Tess had nog geen zadel omdat ze bevangen was. Haar hoofdstel is nu in gebruik voor de pony van mijn zoon, en het hoofdstel van Swieber wordt nu gebruikt voor Savannah.
Dekens heb ik alleen vliegendekens in gebruik gehad omdat mijn ponies altijd buiten staan met schuilgelegenheid.

Maar omdat Swieber momenteel veel op stal blijkt te staan lijkt me in elk geval een regendeken geen overbodige luxe.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:56

shadowflower schreef:
Ik heb al zat gedaan in de zoektocht naar die knolletjes dus ik ga zeker niet meebetalen aan dat zadel. Ik denk persoonlijk ook dat dame swieb dat zelf wel kan betalen en anders er voor kan sparen (kan je paarden houden kan je ook de rest betalen) . Niks tegen dame swieb hoor maar ik krijg een beetje een hekel aan alle zogenaamde"goede doelen"die de grond uit schieten als paddestoelen .

Als zoekster van gestolen paarden doet het pijn om ziets te lezen. Nooit heb ik geld gevraagd om te helpen en indien U de voorgestelde ideen niet goed vindt O.K. maar aub je kan zoveel mooie momenten en liefde ontvangen van paarden die teruggevonden zijn. Ik vermoed dat Swieb ook helemaal niet vraagt dat iemand dat voor haar doet. Alle hulp is welkom en ik denk dat zij op dit ogenblik meer zorgen aan haar hoofd heeft als dat wij vermoeden.
Sorry als ik cru overkom, maar vind het spijtig dat mensen elkaar pijn doen door zulke uitspraken.
Aan de mensen die iets kunnen missen, prachtig iedereen doet wat hij denkt dat hij moet doen.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:57

shadowflower: ik stelde het voor, omdat mensen (zoals ik) nogal eens op bokt dingen zetten, oa ook bieden vanaf 1 euro, dan denk ik, nu kan je er iemand blij mee maken.

Maar dat offtopic.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:58

Ja shadow je hoeft NIKS je MAg iets doen.
En ik denk dat een zoektoch, advocaad zat kost denk je niet.
Dus als jij niks wil oke maar de mensen die wel wat willen laat die in hun waarde.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:02

ik heb mezelf 100 procent ingezet betreft readen ed. bij tess en swieber gekeken naar de daders van deze diefstal etc dus graag mij niet aan te vallen. ik dacht dat swieber al haar spullen nog had.... vandaar . en als mensen dingen toch willen wegdoen voor bijv. 1 euro en dat dan gratis wegdoen is prima. En daar heeft een mens meer aan dan alleen maar geld dat er dure nieuwe spullen aangeschaft moeten worden.

Swieb .. had je een rechtsbijstand verzekering??

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:04

Ja heb ik en die soen verdomd weinig daarom dat ik een eigen advocaat heb nu. 4 weken wachten op een andwoord van een spoedvraag wordt me te gek

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:04

Ik val je ook niet aan hoor .
Als swieb straks nog iets nodig heeft voor haar kanjer en ik heb het liggen en kan het missen geef ik het graag.
Ik denk altijd maar zo , het zal je zelf maar overkomen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:06

Ik ken het ja ... Heb daar nu ook mee te maken sinds n ongeluk op de fiets

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:08

ik heb alleen een weslh a/b pony dus aan spullen kan ik je niet helpen...wel zou ik een grote zak wortelen willen doneren om de thuiskomst te vieren..laat maar weten via pb

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:10

Denk dat hier een vergissing plaats vind. Iemand had plots een idee om Swieb aan een zadel te helpen. Deze hulp is ongevraagd met goede bedoelingen aangeboden. En Swieb heeft daarvoor op een nette manier bedankt. Logisch dat je gaat nadenken over wat voor spullen je allemaal nodig hebt wanneer je lang gezocht paard weer terug komt. En ze denkt toevallig hard op in dit topic, waar iedereen met haar meeleeft. Ze zegt ook niet dat ze niet voor spullen eventueel wil betalen, ze zegt alleen maar dat ze op zoek is. Wanneer haar mensen dan iets aanbieden om niets dan is dat hun zaak.

Ik ben het met je eens dat een zadel een luxe probleem is. Heb op het moment voor mijn eigen paard ook geen passend zadel en geld. Dus gewoon even sparen. Geld inzamelen voor dierenartskosten of om een paard te redden is inderdaad wat anders. Maar nogmaals daar heeft Swieb ook niet omgevraagd ze was gewoon hard op aan het denken. Tenminste dat maak ik eruit op.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:13

klopt elemaal dinopino. Ik ben ook heel blij met alle spullen, maar voel me ook een beetje opgelaten. (en ook heel erg blij met de hulp hoor!)

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:15

dinopino: Het is iets anders gegaan: ik heb uit een bericht van Swieb opgemaakt dat ze geen zadel enzo meer had (omdat mijn pony was overleden, heb ik spullen over) dus stelde voor haar die te sturen. Maar ze zocht meer, dus plaatste ik een berichtje of mensen niet misschien iets hadden liggen wat ze over hadden.

Maar kunnen we niet massaal blij zijn dat Swieb haar paard terug krijgt.... Want daar gaat het om. (en als iemand iets aan bied, ok, maar dat komt uit de persoon zelf dan).
En dus niet iemand (en zeker Swieb niet, die heeft al genoeg aan haar hoofd) aanvallen.
Kom op, als Wendy van DIjk goede dingen kan laten gebeuren, waarom wij niet.
Laten we massaal blij zijn.....

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:15

Adri schreef:
shadowflower schreef:

Als zoekster van gestolen paarden doet het pijn om ziets te lezen. Nooit heb ik geld gevraagd om te helpen en indien U de voorgestelde ideen niet goed vindt O.K. maar aub je kan zoveel mooie momenten en liefde ontvangen van paarden die teruggevonden zijn. Ik vermoed dat Swieb ook helemaal niet vraagt dat iemand dat voor haar doet. Alle hulp is welkom en ik denk dat zij op dit ogenblik meer zorgen aan haar hoofd heeft als dat wij vermoeden.
Sorry als ik cru overkom, maar vind het spijtig dat mensen elkaar pijn doen door zulke uitspraken.
Aan de mensen die iets kunnen missen, prachtig iedereen doet wat hij denkt dat hij moet doen.

Amen!!!!

Swieb vraagt nergens om, het wordt haar aangeboden!!!
Reken haar er dan aub niet op af zeg....

Niemand is iets verplicht.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:33

Kapi_Dust schreef:
dinopino: Het is iets anders gegaan: ik heb uit een bericht van Swieb opgemaakt dat ze geen zadel enzo meer had (omdat mijn pony was overleden, heb ik spullen over) dus stelde voor haar die te sturen. Maar ze zocht meer, dus plaatste ik een berichtje of mensen niet misschien iets hadden liggen wat ze over hadden.

Maar kunnen we niet massaal blij zijn dat Swieb haar paard terug krijgt.... Want daar gaat het om. (en als iemand iets aan bied, ok, maar dat komt uit de persoon zelf dan).
En dus niet iemand (en zeker Swieb niet, die heeft al genoeg aan haar hoofd) aanvallen.
Kom op, als Wendy van DIjk goede dingen kan laten gebeuren, waarom wij niet.Laten we massaal blij zijn.....

Ik weet dat dat niet meer door Wendy van Dijk word georganiseerd, maar kan Hart in Actie hier niet bij helpen?

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:35

ik denk meer het goede in mensen aanspreken.