Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik hang flyers op:
- Leentje1 (in Nijmegen, gelderland)
- MissHaffie (in Zuidlimburg omgeving Beek)
- Eros (in Eindhoven)
- Ymmik (in Oud-Gastel en omstreken, Noord-Brabant)
-Denise_Perla (Neusje van Noord-Holalnd)
-Xxjokiexx (Rijswijk, Zuid Holland)
Nevony helpt xxjokiexx ook in rijswijk, kunnen we samen ophangen en verspreiden Ik heb de fleyer al via pb ontvangen als er nieuwe foto's zijn wil ik evt. ook wel helpen een nieuwe flyer te maken
-Animals (Gelderland, flevoland)
-appelbol (deventer, overijsel)
Cow_horse (Omg Wijk bij Duurstede/Scherpenzeel)
- Speedylover ( Kop van overijssel, omg. steenwijk, giethoorn. etc)
-Mizs_Benny (helpt Speedylover)
-_Lonneke (ik hang wat flyers op bij onze manege in de boekend en in venlo en blerick eenpaar . In limburg)
- Misz_J (Rotterdam, Charlois omstreken.. heel rotjeknor doe maar)
-Gillian1987 (omg. Zwolle)
-Shivatjuh01 (omg. Heerlen, Brunssum enz.) Hang folders op in manege of andere plekken waar veel paardenmensen komen. Verspreid folder ook over internet.
Leentje1 schreef:Ik hang flyers op:
- Leentje1 (in Nijmegen, gelderland)
- MissHaffie (in Zuidlimburg omgeving Beek)
- Eros (in Eindhoven)
- Ymmik (in Oud-Gastel en omstreken, Noord-Brabant)
-Denise_Perla (Neusje van Noord-Holalnd)
-Xxjokiexx (Rijswijk, Zuid Holland)
Nevony helpt xxjokiexx ook in rijswijk, kunnen we samen ophangen en verspreiden Ik heb de fleyer al via pb ontvangen als er nieuwe foto's zijn wil ik evt. ook wel helpen een nieuwe flyer te maken
-Animals (Gelderland, flevoland)
-appelbol (deventer, overijsel)
Cow_horse (Omg Wijk bij Duurstede/Scherpenzeel)
- Speedylover ( Kop van overijssel, omg. steenwijk, giethoorn. etc)
-Mizs_Benny (helpt Speedylover)
-_Lonneke (ik hang wat flyers op bij onze manege in de boekend en in venlo en blerick eenpaar . In limburg)
- Misz_J (Rotterdam, Charlois omstreken.. heel rotjeknor doe maar)
-Gillian1987 (omg. Zwolle)
-Shivatjuh01 (omg. Heerlen, Brunssum enz.) Hang folders op in manege of andere plekken waar veel paardenmensen komen. Verspreid folder ook over internet.
-Nonixjuh ( Eibergen Gelderland ) Op school ( borculo ) en thuis, ook hier in de buurt een paar.
ChingYi schreef:Ik vind het heel erg fijn dat jullie me helpen en ook flyers maken in andere talen maar hebben jullie er wel eens over nagedacht dat ik geen Frans, Duits o.i.d spreek?
moyra schreef:me mensen van msn ffies de flyer gegeven heel raar want die zitten hie rook op bokt.nl en die wisten het niet eens :S
Libbertylove schreef:Joyss en ik zyn geweest kyken we hebben foto's
Wie kent marcus goed en wil kijken of t em is??????
ChingYi schreef:Ik vind het heel erg fijn dat jullie me helpen en ook flyers maken in andere talen maar hebben jullie er wel eens over nagedacht dat ik geen Frans, Duits o.i.d spreek?
Quote schreef:ChingYi schreef:Ik vind het heel erg fijn dat jullie me helpen en ook flyers maken in andere talen maar hebben jullie er wel eens over nagedacht dat ik geen Frans, Duits o.i.d spreek?
Ja, maar andere bokkies wel
*gaat ook weer aan de slag.
Sjoert schreef:Libbertylove schreef:Joyss en ik zyn geweest kyken we hebben foto's
Wie kent marcus goed en wil kijken of t em is??????
Dat weten ChingYi en Pattypaard volgens mij als beste..