Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Dat groepje nieuwsgierige nederlanders wil graag weten of Furion weer genoeg hersteld om als grasmaaier verder te kunnen. Gezien de kosten van de behandeling en de waarde van het paard zou bij niet betalen het een enkeltje slager worden. Misschien beter, maar dan nog zit er iemand met kosten die niet betaald worden en mogelijk andere financierings eisen aan toekomstige patienten eigenaren en de vraag blijft of deze operatie inderdaad werkt.
GabberGill schreef:Hij heeft zelf 2x verkondigd dat hij een half miljoen heeft voor furions toekomst.
GabberGill schreef:Om zijn financiën maak ik me niet druk maar heb wel vraagtekens als je een half miljoen hebt en waarom je dat dan laat opstarten.
996981 schreef:Ook als je wel geld gegeven hebt, heb je niet ineens het recht alles te weten van iemand. In wat voor rare wereld leven we toch? Dat we menen recht te hebben om alles over iemand te weten?
Storm schreef:Maar klopt dat van dat half miljoen wel? Unas heeft soms een nogal vreemd gevoel voor humor en maakt grapjes die wij niet snappen. Kan dat ook geen gek grapje zijn geweest?
Avalanche schreef:Beetje oud nieuwsmaar dank voor het plaatsen. Paard is inmiddels geopereerd.
Plus er zit een subtiel verschilletje tussen €10.000 en €500.000. 't Is maar ongeveer €450.000, maar toch he
manzano schreef:Avalanche schreef:Beetje oud nieuwsmaar dank voor het plaatsen. Paard is inmiddels geopereerd.
Plus er zit een subtiel verschilletje tussen €10.000 en €500.000. 't Is maar ongeveer €450.000, maar toch he
Maar in het screenshot staat toch bericht van unas zelf? Dat hij half miljoen euro kan veroorloven en alles erboven kan stelen.
Of wat voor bewijs zoek je?
https://www.facebook.com/share/p/8VyiCxMBLmj1xptr/
Avalanche schreef:GabberGill schreef:Hij heeft zelf 2x verkondigd dat hij een half miljoen heeft voor furions toekomst.
Waar dan? Want het enige wat ik heb gelezen is dat dat bedrag zijn doel was. Niet dat hij het heeft.GabberGill schreef:Om zijn financiën maak ik me niet druk maar heb wel vraagtekens als je een half miljoen hebt en waarom je dat dan laat opstarten.
Hij heeft echt helemaal niet gezegd dat hij een half miljoen heeft, waar heb je dat vandaan? En "laat" opstarten? Had hij daar controle over dan?
Ik heb nog even teruggezocht, maar de enige die dit geroepen heeft ben jijniet zo netjes om iemand af te kraken op iets wat je zelf verzonnen hebt......
996981 schreef:Ook als je wel geld gegeven hebt, heb je niet ineens het recht alles te weten van iemand. In wat voor rare wereld leven we toch? Dat we menen recht te hebben om alles over iemand te weten?
Dit. Ik vind het echt idioot. Je vraagt je buurman ook niet naar zijn salaris, maar van een random persoon op internet willen we ineens alles weten, en denken daar recht op te hebben........Storm schreef:Maar klopt dat van dat half miljoen wel? Unas heeft soms een nogal vreemd gevoel voor humor en maakt grapjes die wij niet snappen. Kan dat ook geen gek grapje zijn geweest?
Nee, dat heeft GG zelf bedacht.
Avalanche schreef:manzano schreef:
Maar in het screenshot staat toch bericht van unas zelf? Dat hij half miljoen euro kan veroorloven en alles erboven kan stelen.
Of wat voor bewijs zoek je?
https://www.facebook.com/share/p/8VyiCxMBLmj1xptr/
Ja, maar je een constructie kunnen veroorloven waarbij je tot dat bedrag kunt gaan, er staat niet bij hoe, en het op de bank hebben zijn 2 totaal verschillende dingen. Plus dat het me redelijk optimistisch lijkt. Het staat er niet op een manier die suggereert dat hij dat geld op de bank heeft staan.
Ik had ook geen 2000 euro op de bank toen mijn paard gewond raakte, maar ik kon het wel betalen, door middel van een betaalregeling. Ik heb ook veel duurdere dingen kunnen laten doen, want verzekeringen, geld kunnen lenen, enzovoorts.
GabberGill schreef:Engels niet zo goed? Waar heb jij het over?
Voor jou is begrijpend lezen ook heel moeilijk. Op Insta staat dit antwoord namelijk omdat iemand naar de toekomst van Furion vroeg. Dat betekent dat je 2 punten mist en 2 hele belangrijke punten.
Over het slechte Engels gesproken. Waar zie je in die screen staan dat er naar de toekomst van Furion gevraagd wordt en waar het dier zal verblijven? Zie je hier ergens besproken worden dat hij wat gaat bouwen voor hem? Zou het dan niet over een andere opmerking gaan?
En zie je hier Facebook of insta?
Als ik een keer niks beters te doen hen zal ik speciaal voor jou die opmerking op Instagram zoeken. Ik heb namelijk zijn Facebook niet.
Wel humor dat het half miljoen blijkbaar vaker naar voren komt.
manzano schreef:Oh zeker waar. Maar het is wel een wat vreemd bericht, zeker in combinatie met dat stelen. Als je je een half miljoen kan "veroorloven" wek je wel een bepaalde indruk en is bedelen voor 15.000 (op zo'n bedrag) niet perse helemaal logisch dus snap wel dat mensen dan bepaalde aannames doen.
Ik doe sowieso niet mee aan crowdfunding en zeker niet bij dit soort gevallen. Mij zal het dus aan mn reet roesten hoe of wat hij doet met geld. Maar voor mensen die wel meedoen snap ik wel dat ze toch wel wat meer zouden willen weten.