Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heidy_wilco schreef:Maare, voordat we morgen verder gaan met de grote(re) toppers: Wie denken/hopen jullie dat er kampioen word?
Ik duim heel erg voor Helen en Damon HillDat is voor mij de beste combinatie die er rondrijd!
Helen of Charlotte eerste/tweede
Derde Adelinde verwacht ik.
(Nu hopen dat als hij wel verkocht word dat Glock hem erbij wil hebben en Helen wil sponsoren)
proudmama schreef:Alhoewel ik absoluut geen fan ben van Bouwman, vind ik dit een knappe prestatie. Ze heeft dat paard zelf opgeleid en dat kunnen niet veel mensen daar zeggen.
En wat iemand opperde, nee ze is niet rijk en heeft geen sponser, maar een kleine kindermanege en handelsstal samen met haar man.
EskeGirl schreef:Vraag me eigenlijk af, hebben deze mensen ook een voorlezer? Je zal je proef maar vergeten midden in, kan zomaar gebeuren
Janine1990 schreef:takkie_muis schreef:Ik vindt de man te lang , het totaalplaatje stoort me
Hij komt niet eens met z'n voeten onder de buik uit...
Ik moet me schamen dat ik überhaupt op een paard van 1.68m ga zitten, als ik jouw reactie zo lees... Dit ziet er juist keurig uit in mijn ogen....
proudmama schreef:Alhoewel ik absoluut geen fan ben van Bouwman, vind ik dit een knappe prestatie. Ze heeft dat paard zelf opgeleid en dat kunnen niet veel mensen daar zeggen.
En wat iemand opperde, nee ze is niet rijk en heeft geen sponser, maar een kleine kindermanege en handelsstal samen met haar man.
Janine1990 schreef:heidy_wilco schreef:Maare, voordat we morgen verder gaan met de grote(re) toppers: Wie denken/hopen jullie dat er kampioen word?
Ik duim heel erg voor Helen en Damon HillDat is voor mij de beste combinatie die er rondrijd!
Helen of Charlotte eerste/tweede
Derde Adelinde verwacht ik.
(Nu hopen dat als hij wel verkocht word dat Glock hem erbij wil hebben en Helen wil sponsoren)
Het interesseert me niet wie er kampioen wordt...
De wedstrijd is veel interessanter...
Achteraf wil ik best zeggen wie ik het beste vond.