Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TanteFlavie schreef:ilse011 schreef:mr kijk..
geen idee of ik gelijk heb ofzow, mr k moet het ff kwijt,
ze zeiden ook dat het paard de ziekte van lijme had ( of hoe je het ook spelt),
ik zag ookdatbze vaak in het bos rijd en ik dacht van.. miss kan het zo zijn dat het paard daar door een teek gebeten is.. en dat het dus niet door die man komt..
mr ja, k zei al, ik weet niet of ik gelijk heb
Lyme kan, zowel bij mensen als bij dieren, een jaar "sluimeren" in het lichaam voor je de eerste symptomen merkt. Bij mensen zijn dat dan nog vaak een soort van "griepverschijnselen" en duurt het dan nog een hele periode vooraleer de ziekte opgespoord kan worden.
Citaat:mr kijk..
geen idee of ik gelijk heb ofzow, mr k moet het ff kwijt,
ze zeiden ook dat het paard de ziekte van lijme had ( of hoe je het ook spelt),
ik zag ookdatbze vaak in het bos rijd en ik dacht van.. miss kan het zo zijn dat het paard daar door een teek gebeten is.. en dat het dus niet door die man komt..
mr ja, k zei al, ik weet niet of ik gelijk heb
Citaat:Lyme kan, zowel bij mensen als bij dieren, een jaar "sluimeren" in het lichaam voor je de eerste symptomen merkt. Bij mensen zijn dat dan nog vaak een soort van "griepverschijnselen" en duurt het dan nog een hele periode vooraleer de ziekte opgespoord kan worden.
Citaat:mr kan het dn niwt zo zijn dt die ziekte bij dat paar niet gwn is opgelopen bij die vrouw? en dat het niet de schult is van die man?
Sjolvir schreef:Overigens reden dat ik bij aankoop van mijn zwartje buisje bloed in de diepvries heb laten stoppen.
Blijkt dan je paard later iets te hebben heb je nog een bloedmonster van voor de aankoop bij de keuring.
Dan kan je als je later alsnog dat bloedje laten onderzoeken.
Kost niet veel, bloedje trekken en laten bewaren en kan heel veel ellende besparen.
scooby14 schreef:O ja sorry! Ik zie het al. Ze heeft blijkbaar nog een fjord gehad waar ze in 2010 afscheid van heeft genomen.
Sparky10 schreef:scooby14 schreef:O ja sorry! Ik zie het al. Ze heeft blijkbaar nog een fjord gehad waar ze in 2010 afscheid van heeft genomen.
indd dus Rubis was niet haar eerste eigen paard...weer iets wat niet klopt in de uitzending ,...of in haar verhaal ...
maar goed oud of jong blijft zonde dat die er niet meer is
matasja schreef:ilse011 schreef:miss moeten we het allemaal aan de vrouw zelf vragen?
ze heeft bokt..
en jij denkt dat ze daar nu op ingaat? zeker de leukste thuis...
ze zijn met een rechtzaak bezig, alles wat nu gezegd word door haar word gebruikt, goedschiks of kwaadschiks
matasja schreef:ilse011 schreef:miss moeten we het allemaal aan de vrouw zelf vragen?
ze heeft bokt..
en jij denkt dat ze daar nu op ingaat? zeker de leukste thuis...
ze zijn met een rechtzaak bezig, alles wat nu gezegd word door haar word gebruikt, goedschiks of kwaadschiks
Marjolein29 schreef:Oh, niet alleen bij deze aflevering hoor. Maar dat merk je natuurlijk alleen op als je er al het eea over weet.Ik denk dat we wel kunnen stellen dat het programma, in ieder geval deze keer, erg slecht was.
Paard zou 3 geweest zijn en het zou haar eerste paard zijn. De manier waarop de verkoper toch een beetje wordt aangepraat dat hij maar moet schikken en dan die onsterfelijke domme praatjes van de advocaten aan het eind waarbij ze een beetje makkelijk erover praten...
Van RTL vond ik deze aflevering een misser.