Mij persoonlijk kan het eigenlijk niet zo boeien wie dit paard rijdt. Ik vind het sneu van Gal maar dan had hij zijn belangen beter vast moeten laten leggen. Al zetten ze er klaus Ferdinand Hempfling op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abacab schreef:Het is toch opmerkelijk dat er in een week zo'n verschil zit in een demo. Dan is het toch logisch dat mensen gaan speculeren?
Mij persoonlijk kan het eigenlijk niet zo boeien wie dit paard rijdt. Ik vind het sneu van Gal maar dan had hij zijn belangen beter vast moeten laten leggen. Al zetten ze er klaus Ferdinand Hempfling op, maakt mij niets uit. Maar ik heb wel genoten van dit paard onder Gal en da n het het triest om te zien dat zo'n paard nog maar een schim is van wat hij ooit was.
_San87_ schreef:Aranel schreef:Wat een Edward Gal imitatie trouwens aan het eind, dat hoedje zo af
Vraag me ook af of er meer opnames gemaakt zijn, neem idd wel aan dat het weer een wat langer optreden was.. Of zou het verboden zijn om meer filmpjes te maken?
Is het zo lastig om gewoon toe te geven dat het er goed uitzag, moet het meteen maar weer in het negatieve?
Aranel schreef:_San87_ schreef:
Is het zo lastig om gewoon toe te geven dat het er goed uitzag, moet het meteen maar weer in het negatieve?
Als je mijn eerdere reactie had gelezen, zag je dat ik vond dat het er goed uitzag.. Die tweede opmerking was een reactie op een eerdere vraag of er meer filmpjes gemaakt zijn.
Blijft toch een gevoelig onderwerp hé, dat hele Totilas/Rath/Gal gebeuren
Jannepauli schreef:Het is inderdaad wel beter maar ik sluit me aan bij Abacab: er mist wel wat. Dat haperingetje - ach, dat kan gebeuren - daar gaat het niet om.
Het lijkt wel alsof hij in de tussentijd een lesje van Sjef J. heeft gehad: 1) Totilas loopt met het hoofd bijna constant iets achter de loodlijn en meer opgekropt( dat kun je 'ronder ingesteld' noemen) en 2) Rath geeft een keer een beloningsklopje op de hals tijdens de demo en ook achteraf de bekende beloning . Zie je trouwens dat Totilas daar ook meteen'als vanouds' op reageert? Even dat koppie meteen omhoog en rondkijkend zoals vroegerIk zie ook de schrikreactie van MR als Totilas even wat ruimte neemt - hij wil meteen de controle hernemn. Vertrouwen is dus nog niet gevonden.
Ik weet het niet - het rijden naar de norm is zeker beter, het paard is braaf, maar dat 'gewisse etwas' is er niet.. Of dit het resultaat is van een streepje Tranquigel durf ik niet te zeggen - van 'stralen' is nog geen sprake en geknipt is er.
StefenFrens schreef:[Zou mij ook niets verbazen als S.J. hier zijn deel in heeft gestopt.
Ik vind dat overigens alleen maar goed, met oog op het paard!
Lovely schreef:Wat een onzin om te zeggen dat hij een schim is van wat hij ooit was. Het is nogal overdreven en de Totilas die we vorige week zagen is ook gewoon Totilas.