Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiedepessie schreef:nou nergens om, ik leg alleen aan monnie uit wat Joolien bedoelt..
ik zeg niks over de trainingsmethode en ik praat het ook niet goed..
misschien lijkt dat zo met die dooie quarter in mijn profiel, maar het is niet zo.
essiedepessie schreef:@ Lamar: maar mijn quarter was geen standaard quarter, hij had veel doc bar in zijn bloedlijn zitten, en die had weer veel arabisch bloed. dat kun je ook wel zien aan morris. het was een heel heet paard, te heet eigenlijk om een goed showpaard te zijn, want ergens anders rijden dan thuis leverde echt stuiterpartijen op..
Ik ken echt wel quarters die uit zichzelf zo dood kijken, ieder paard is anders. Ik weet wel dat trainers liever iets luie paarden hebben, en ook paarden die niet kijkerig zijn.. Daar viel de mijne niet onder
Monnie_ schreef:Essiedepessie het is hier niet de bedoeling om jouw paard te gaan behandelen, maar gaat hierom het filmpje. Jullie hebben dus geen discussieinhoud meer. Jullie zeggen alleen maar dat hij rukt en plukt maar snappen totaal niet wat er gaande is. Misschien is gaan verdiepen in wat stof
Monnie_ schreef:ik ben totaal niet in shock.. craig is niet zomaar futurity winnaar![]()
het paard is totaal niet bezweet, loopt goed.. Hij tikt haar alleen paar keer omhoog met zn hand dat die boven blijft. Met stoppen is er ook niets aan de hand, het paard gaat vreselijk in zn hand hangen tijdens de stop en hij haalt haar daar rond in. Hij moet wel voorover gaan zitten omdat ze anders achterover gaan.
En dat i will sue you klopt ook nog eens.. hij heeft nog gelijk ook.. Dat hij door zoiets zn werk niet meer kan doen of wat misloopt.. want dit is zeer negatief..
ik zie veeeeel ergere dingen gebeuren en op dit filmpje niets. ik zie gewoon iemand die weet waar die mee bezig is
Tulandro schreef:Jammer dat één iemand hier de discussie verpest..
Is er iemand die een goede verklaring kan geven voor die megarukken?
YouthReiner schreef:Tulandro schreef:Jammer dat één iemand hier de discussie verpest..
Nee, want daar is naar mijn inziens niet echt een goede verklaring voor.
In het 1e stukje van het filmpje (dat ze cirkeltjes lopen) kan het zijn dat het paard zijn schouder laat vallen en dat hij met die 'megarukken' probeert de schouder op te tillen.
Maar goed, dat kun je op zoveel betere manieren oplossen..
YouthReiner schreef:Tulandro schreef:Jammer dat één iemand hier de discussie verpest..
Nee, want daar is naar mijn inziens niet echt een goede verklaring voor.
In het 1e stukje van het filmpje (dat ze cirkeltjes lopen) kan het zijn dat het paard zijn schouder laat vallen en dat hij met die 'megarukken' probeert de schouder op te tillen.
Maar goed, dat kun je op zoveel betere manieren oplossen..