Ilja000 schreef:http://www.edwardgal.nl ligt eruit...
Nou ik kom er gewoon op hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilja000 schreef:http://www.edwardgal.nl ligt eruit...
Wilawander schreef:Ik kan zijn eigenaar wel begrijpen, het is erg veel geld en Totilas kan volgende week wel dood in zijn stal liggen. En hij zal het zeker goed hebben bij Paul en/of zijn nieuwe ruiter want dat zal hem kennende zeker niet de minste zijn.
Jola schreef:Zo sneu voor EdwardDat is het enige dat in mij opkomt.
15 miljoen veel geld ja, maar als je al 100 miljoen hebt, heb je die 15 dan ook nog echt nodig? Het is niet dat Edward er 1x op ging zitten en die 3 medailles binnen haalde, hij heeft er zijn hart en ziel ingestopt. Dit moet hem zo ontzettend veel pijn doen, heb echt medelijden met hem.
En het maakt mij in deze niet uit of Edward nederlander is, ik zou het voor een andere combinatie (buitenlandse combinatie) net zo erg hebben gevonden als het hen overkwam.
Gevoelens/emoties zijn niet in geld uit te drukken, voor niemand niet.
Wilawander schreef:Ik denk echt niet dat paul hem doorverkoopt. Snap trouwens niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet? er staat ook nergens dat een duitser hem gaat rijden, dus hoezo gaan die ermee aan de haal en wat is er mis met duitsers?
xSaarSaar schreef:Wilawander schreef:Ik denk echt niet dat paul hem doorverkoopt. Snap trouwens niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet? er staat ook nergens dat een duitser hem gaat rijden, dus hoezo gaan die ermee aan de haal en wat is er mis met duitsers?
Dat zegt Isabell Werth zelf in een interview.
345 schreef:edward heeft 4 jaar de tijd gehad om zich mede eigenaar te maken van Totilas. Als hij 4 jaar geleden al wist dat het zo'n goeie was dan had hij toen best een deel van het paard kunnen kopen lijkt me. Dan had hij nu niet zonder paard gezeten.
Daar komt bij dat Edward ook zijn commissie wel heeft gehad. ( ff rekenen 10% van......)
Natuurlijk is het zuur dat je dan zo'n paard kwijt raakt maar het is toch heel begrijpelijk van de fam. Visser!
Ze zouden wel gek zijn als ze het niet deden. Wat als dadelijk die kleine totilasjes geboren worden en het blijken dan toch maar gewone paardjes te zijn? dan wordt de prijs voor Totilas wel heel anders denk ik.
Ik vind dat ze super gewerkt hebben met deze verkoop al is het wel zonde voor de Nederlandse sport.
lijntje87 schreef:Tja dat is handel. Painted black is ook verkocht. Heel jammer. Maar wel het risico als je een paard van een ander rijdt. Nooit vertrouwen op woorden. Dan maar alles zwart op wit laten zetten als je het paard tot een zekere periode wilt berijden.
345 schreef:edward heeft 4 jaar de tijd gehad om zich mede eigenaar te maken van Totilas. Als hij 4 jaar geleden al wist dat het zo'n goeie was dan had hij toen best een deel van het paard kunnen kopen lijkt me. Dan had hij nu niet zonder paard gezeten.
Daar komt bij dat Edward ook zijn commissie wel heeft gehad. ( ff rekenen 10% van......)
Natuurlijk is het zuur dat je dan zo'n paard kwijt raakt maar het is toch heel begrijpelijk van de fam. Visser!
Ze zouden wel gek zijn als ze het niet deden. Wat als dadelijk die kleine totilasjes geboren worden en het blijken dan toch maar gewone paardjes te zijn? dan wordt de prijs voor Totilas wel heel anders denk ik.
Ik vind dat ze super gewerkt hebben met deze verkoop al is het wel zonde voor de Nederlandse sport.
Bizzybijtje schreef:lijntje87 schreef:Tja dat is handel. Painted black is ook verkocht. Heel jammer. Maar wel het risico als je een paard van een ander rijdt. Nooit vertrouwen op woorden. Dan maar alles zwart op wit laten zetten als je het paard tot een zekere periode wilt berijden.
Dat is ook gedaan, t/m WEG 2010 was het dus
lijntje87 schreef:Tja dat is handel. Painted black is ook verkocht. Heel jammer. Maar wel het risico als je een paard van een ander rijdt. Nooit vertrouwen op woorden. Dan maar alles zwart op wit laten zetten als je het paard tot een zekere periode wilt berijden.
Citaat:Dat is ook gedaan, t/m WEG 2010 was het dus