Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb de tekst voor de franstalige flyer gezien en mijn frans is niet perfect, maar wel goed genoeg om te zien dat er nog redelijk wat vervelende fouten in staan. Ik wil hier niemand mee afkraken, maar ik denk dat het wel handig is om zo begrijpelijk mogelijk over te komen wanneer je in het buitenland iets wil bereiken. Als iemand mij de tekst van de NL flyer (of een link daarnaar) nog voor het gemak even kan bezorgen , zal ik kijken of ik e.e.a. een beetje kan opschonen. Anders vraag ik mijn zus wel, die heeft frans gestudeerd. Nogmaals: niet bedoeld om betweterig over te komen of zo, maar het is gewoon zonde als je onnodige fouten laat staan.

Kimberley77 schreef:VOLÉS : HAFLINGER MARCUS CASTRÉ MASCULIN aux Pays-Bas entourage volé Wessem, chez le Limbourg entre 16 avril demie 5 le soir, et 17 avril demie 10 le matin. Il est 1.50, et les environ 8 ans élevé vieux. Il n'a pas malheureusement de puce. Il a un bles sur sa tête, et il est épais. Il se trouvait dans l'étable. Elle l'ont a volé priss, la clôture et evenlater forcé avec un semi-remorque déporté très probablement. Mon si cheval aide-moi à retrouver chaque conseil est très important pour nous. Prendre contact avec : chingyihorses4ever@hotmail.com ou la sonnette vers 06-30133194 ou l'attitude sur www.gestolenpaarden.nl
), maar ik heb denk ik nog een nuttige tip: Maak van het telefoonnummer: +31630133194 lonneke2 schreef:wij hebben een clubblaadje, zal ik daar de fleyer daar ook in zetten? dan bereik ik roggel en omstreken, ze zullen dan ook een oogje in het zeil houden....
x_moontjuh_x schreef:Ik heb ook op een hamsterforum een oproep gezet of ze de flyer willen ophangen en of ze willen rondkijken..
zal ik het konijnenforum dan ook meteen meepakken ??
Jullie nog vorderingen? Diergesprek is idd een heel goed idee!