Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Nee, uiteraard niet. Ik vind alleen niet dat mensen alles online hoeven te zetten. Ook niet als iemand anders een GoFundMe voor ze gemaakt heeft.
BigOne schreef:Hij is geld nodig en dit is zijn manier, hopen op donaties en zelf niets ondernemen om aan geld te komen . Hij heeft in al die weken nog geen enkele actie ondernomen om een tijdelijke baan te vinden.
7ofhearts schreef:En ik ben gewoon blij hoe het paard deze weken is doorgekomen en hoe hij loopt.
Verder zijn er bokkers die zelf een Go fund me actie beginnen als hun paard onverwacht een dure operatie moeten ondergaan of een lange tijd in de kliniek worden opgenomen.
Daar kan je ook iets van vinden.
Maar oh wacht, die werken …………denken wij.
Voor hoeveel uur, voor welk loon, hoe de thuissituatie is…….. dat weten we vaak dan weer niet.
Ik vraag me af; wat is het verschil?
En nee, ik sponsor de man en zijn paard niet.
Ik sponsor mijn eigen levende have, en dat is al lastig zat.
DuoPenotti schreef:Overdrijven is ook een vak fransje...
tamary schreef:Ik zou eerder de zorg/vraag hebben, wat als de gofundme niet genoeg is voor de rekeningen voor Furions herstel? Dus ja de vraag of Unas een andere inkomstenbron heeft om dat mogelijke/waarschijnlijke gat te dichten is geen gekke vraag. Hij zelf redt zich wel, maar dat paard is afhankelijk van mensen.
tamary schreef:Ik zou eerder de zorg/vraag hebben, wat als de gofundme niet genoeg is voor de rekeningen voor Furions herstel? Dus ja de vraag of Unas een andere inkomstenbron heeft om dat mogelijke/waarschijnlijke gat te dichten is geen gekke vraag. Hij zelf redt zich wel, maar dat paard is afhankelijk van mensen.