Littera schreef:Serieus, deze muziek lijkt de macarena wel. Dit is nou typische muziek van dit duo, lijkt een beetje op How to train your dragon, waar ze ook een keer op heeft gereden.
Bloodymary schreef:Valegro lijkt wel minder dik dan vorige week, haha.Die heeft even dat dieet van Fajah Lourens gedaan.
Ik zou het toch ook wel eens leuk vinden een andere winnaar te zien dan deze combinatie..... het verrast niet meer
Bier?! Ik las al dat er een tintje rio aan de kur zat. Wat een hectische ellende muziek. Als Valegro nou een PRE was..
AlwaysH schreef:Littera schreef:Serieus, deze muziek lijkt de macarena wel. Dit is nou typische muziek van dit duo, lijkt een beetje op How to train your dragon, waar ze ook een keer op heeft gereden.How to train your dragon vond ik ook een leuke kür.
Littera schreef:Bloodymary schreef:Valegro lijkt wel minder dik dan vorige week, haha.Die heeft even dat dieet van Fajah Lourens gedaan. WHAHAHA, you made my day
Jotoma schreef:Bier?! Ik las al dat er een tintje rio aan de kur zat. Wat een hectische ellende muziek. Als Valegro nou een PRE was..Kratje ja. Ik deel graag met mijn vrienden
Hm het ziet er wel lekkerder uit dan de vorige twee proeven.Alsnog, ze kan echt niet tippen aan het Duitse duo van net.
Lotus83 schreef:Ik zou het toch ook wel eens leuk vinden een andere winnaar te zien dan deze combinatie..... het verrast niet meerAch dat was destijds met Edward en totilas ook.
Dat doet ze wel slim hoor, nu een Braziliaans tintje er aan geven en in Londen had ze de Big Ben er in.