Voor Colombia zien we nu Daniel Bluman op Conconcreto Sancha LS, 11-jarige merrie. Hij gaat de fout in op een stijlsprong, vlak voor de driesprong. Ook de tweede sprong van de driesprong gaat niet zoals gehoopt, hier valt ook een balk naar beneden. De tijd haalt hij net aan, dus 8 strafpunten
Annemiek80
Geplaatst: 04-09-14 16:15
lol commentator zei dat de ruiter 80 strafpunten had (ipv 8) en noemde hem ook canadees ipv colombiaan
heidy_wilco
Geplaatst: 04-09-14 16:16
Zo, die Ier tikt hem een paar keer goed aan... Hij heeft wel geluk soms.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 04-09-14 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor Ierland zien we nu Darragh Kenny op Imothep, 11-jarige hengst. Ook dit paard is het er af en toe niet mee eens, waardoor er geregeld een bok uit komt. Echter gaat hij nog steeds foutloos rond. Hij haalt de tijd helaas niet, daardoor 1 strafpunt
Peder Fredricson op H&M Sibon is nu in de ring voor Zweden. De tweede hindernis tikt hij aan, maar blijft liggen. De driesprong gaat hem goed af. en ook de hindernissen die hier op volgen gaan goed. De oxers gaan goed en ook de laatste 2 hindernissen, helaas de tijd niet. 1 strafpunt
Maritelisab
Geplaatst: 04-09-14 16:19
Annemiek80 schreef:
grappig zo'n paard wat er regelmatig een bok uitgooit
was er niet ook (ooit) een nederlander die zo'n paard had? (tussen 2008-2012 ongeveer vermoed ik)
Ja volgens mij ook. Een bruine of niet?
heidy_wilco
Geplaatst: 04-09-14 16:20
Wichester bokt geloof ik erg. En volgens mij was het dat paard van Vincent Voorn die ook zo boete. Armani ofzo?
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 04-09-14 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor Canada rijdt nu in de ring op Showgirl Yann Candele. Ook voor hem gaat het bij de 2e hindernis fout, zoals eerdere ruiters. Hindernis 5 toucheerd hij flink, maar hij blijft liggen. De driesprong komt hij wel weer foutloos door. De tijd haalt hij makkelijk, maar dus wel 4 strafpunten
RenskeG
Geplaatst: 04-09-14 16:22
Borahlover schreef:
Annemiek80 schreef:
grappig zo'n paard wat er regelmatig een bok uitgooit
was er niet ook (ooit) een nederlander die zo'n paard had? (tussen 2008-2012 ongeveer vermoed ik)
Voor Brazilië is nu in de ring Pedro Veniss op zijn vos Quabri De L'Isle. Ook hij komt hindernis 2 niet foutloos over, ondanks dat dit niet de moeilijkste hindernis van het parcours is. De driesprong rijdt hij rustig in en komt hij ook goed door. Hindernis 10 toucheerd hij weer, maar het gaat goed. Hij rijdt rustig, maar hij haalt de tijd makkelijk. 4 strafpunten.