Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Investigator schreef:Anky komt niet meer in de Oekraine en Tommie al lang niet meer op die plek, btw hij was geen hulpje van Anky, hij gaf samen lessen met haar toendertijd. En dat is jaren geleden, aangezien er klanten zo enthousiast waren geeft ie zelf nog les daar en op een heel andere plek voor je informatie.
Roxxan schreef:Dat van die knokploeg is toch helemaal niet bewezen. Dat wordt ook nog eens bevestigd door Yessin Rahmouni die in de paardenkrant verklaart dat die mevrouw en haar zus in eerste instantie het paard kwamen ophalen! Mr. TV( leuk die naam want volgens mij is hij gek op mediaandacht) stelt nu in de hoefslag dat hij het paard eigendom van mevr. van Beelen is maar recht heeft op een vergoeding. Dan ga je toch eerst niet roepen dat je voor de helft eigenaar bent!
Tallie1979 schreef:316 planten maar? Dat is een kleintje! Tik op de vingers en een foei, meer niet!
Mijn benedenbuurman had in 2010 een plantage met 300 planten. Die is nooit veroordeeld.
Het oerhollandse "Mag niet!!!" Was het enige wat hij kreeg!
Tallie1979 schreef:316 planten maar? Dat is een kleintje! Tik op de vingers en een foei, meer niet!
Mijn benedenbuurman had in 2010 een plantage met 300 planten. Die is nooit veroordeeld.
tteettt schreef:Roxxan schreef:Dat van die knokploeg is toch helemaal niet bewezen. Dat wordt ook nog eens bevestigd door Yessin Rahmouni die in de paardenkrant verklaart dat die mevrouw en haar zus in eerste instantie het paard kwamen ophalen! Mr. TV( leuk die naam want volgens mij is hij gek op mediaandacht) stelt nu in de hoefslag dat hij het paard eigendom van mevr. van Beelen is maar recht heeft op een vergoeding. Dan ga je toch eerst niet roepen dat je voor de helft eigenaar bent!
In Emotie roepen mensen van alles kan ik me wel voorstellen,
bliver schreef:nou ja crimineel. Die planten worden gewoon legaal verkocht in koffieshops, waar denken jullie dan dat al die planten vandaan komen. Ze moeten toch ergens vandaan komen
Zijn emotie begrijp ik, maar een paard daadwerkelijk in beslag laten nemen, en Mevr. van Beelen in de media ervan beschuldigen dat ze liegt gaat wel erg ver![/quote]Citaat:
tteettt schreef:Tallie1979 schreef:316 planten maar? Dat is een kleintje! Tik op de vingers en een foei, meer niet!
tegenwoordig zijn ze wel echt iets strenger hoor, als er in jou huis een plantage wordt gevonden dan wordt je uit huis gezet, of bij een eigen huis wordt er een procedure tot onteigening ingezet. zelfs als je het pand verhuurd aan mensen die de plantage hebben en jij van niks weet.
Netje schreef:@Babootje: en sinds wanneer geloven we klakkeloos alles wat in de media geschreven wordt? Komt toch zeer vaak voor dat dat allemaal net een tikkeltje anders gezegd is dan opgeschreven. Ik denk dat er veel meer aan de hand is dan wat er naar buiten komt. Overigens het feit dat die advocaat van deze dame de partner is van Wensink zegt mij ineens meer dan genoeg...
Citaat:
Netje schreef:@Babootje: en sinds wanneer geloven we klakkeloos alles wat in de media geschreven wordt? Komt toch zeer vaak voor dat dat allemaal net een tikkeltje anders gezegd is dan opgeschreven. Ik denk dat er veel meer aan de hand is dan wat er naar buiten komt. Overigens het feit dat die advocaat van deze dame de partner is van Wensink zegt mij ineens meer dan genoeg...
tteettt schreef:ben het met @Babootje eens, al denk ik wel dat de uitleg van Baboo precies de reden is geweest waarom TV paard niet zomaar wou laten gaan? Immers er staat niks nergens nada op papier, en als van Beelen het paard mee neemt welke verzekering heeft hij dan nog dat hij überhaupt nog geld zal krijgen? Toen van Beelen om welke reden dan ook besloot het paard bij TV weg te halen heeft ze hem bij mijn weten niet eerst netjes betaald voor zijn verleende diensten? Bedoel weet niet hoe het bij andere paarden eigenaars werkt maar het is mij de afgelopen jaren toch echt niet gelukt om een paard te laten trainen door wat men noemt een top ruiter, en dan niks te hoeven betalen?
manic schreef:Als je paard het ineens lekker gaat doen en je ondanks je voornemen hem nooit te verkopen ineens een miljoenenbod krijgt, hoef je echt geen nee te zeggen omdat het zo sneu is voor de ruiter dan. Wat je wel moet doen is als 2 volwassen mensen om de tafel gaan zitten om het netjes op te lossen. TV heeft tijd gestoken in het dier en verdient daar een tegemoetkoming in, of dat nou op papier gezet is of niet.
Het enige wat duidelijk is in deze hele zaak is dat het "als 2 volwassen mensen om de tafel zitten" momentje nogal mislukt is.
manic schreef:Als je paard het ineens lekker gaat doen en je ondanks je voornemen hem nooit te verkopen ineens een miljoenenbod krijgt, hoef je echt geen nee te zeggen omdat het zo sneu is voor de ruiter dan. Wat je wel moet doen is als 2 volwassen mensen om de tafel gaan zitten om het netjes op te lossen. TV heeft tijd gestoken in het dier en verdient daar een tegemoetkoming in, of dat nou op papier gezet is of niet.
Het enige wat duidelijk is in deze hele zaak is dat het "als 2 volwassen mensen om de tafel zitten" momentje nogal mislukt is.
tteettt schreef:manic schreef:Als je paard het ineens lekker gaat doen en je ondanks je voornemen hem nooit te verkopen ineens een miljoenenbod krijgt, hoef je echt geen nee te zeggen omdat het zo sneu is voor de ruiter dan. Wat je wel moet doen is als 2 volwassen mensen om de tafel gaan zitten om het netjes op te lossen. TV heeft tijd gestoken in het dier en verdient daar een tegemoetkoming in, of dat nou op papier gezet is of niet.
Ben ik het hellemaal mee eens, en of het paard bij anderen terecht had gekund of niet is toch niet relevant? En ik zeg ook niet dat TV heel erg slim en verstandig heeft gehandeld in deze. Maar het is op z,n minst raar te noemen dat een eigenaar van een paarde jaren niks betaald aan onderhoud, training en andere (wedstrijd kosten) en dan van voornemens is om het paard zo onder de kont van ruiter vandaan te verkopen! Dan lijkt het mij wel zo netjes als ze eerst even de stal rekening etc had voldaan?
tteettt schreef:Dat zou kunnen maar als ze echt zo netjes was geweest dan had ze in ieder geval het gebruikelijke tarief van TV betaald aan hem voordat ze het paard op ging halen? En dan hadden ze verder de advocaten wel uit kunnen laten vechten hoe hoog en veel wel of niet eerlijk zou zijn geweest?