Als het zo door gaat duurt het even maar dan kan ze nog een heel eind komen uiteindelijk???
Laten we het hopen

Kom op meis.....je kan het best

Linnie.....echt top dat je er aan denkt ons hier op de hoogte te houden....respect

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie112 schreef:Bianca zit altijd op bokt en ik vind het echt super hoe iedereen aan haar denkt.
Als ze weer wakker is kan ze dit allemaal terug lezen.
Vandaag trilt ze erg als wij er zijn en probeert haar ogen open te doen. Lijkt of ze wakker wil worden, maar het lukt niet. Morgen weer een nieuwe dag en wij blijven in bianca geloven!
linnie112 schreef:Bianca zit altijd op bokt en ik vind het echt super hoe iedereen aan haar denkt.
Als ze weer wakker is kan ze dit allemaal terug lezen.
Vandaag trilt ze erg als wij er zijn en probeert haar ogen open te doen. Lijkt of ze wakker wil worden, maar het lukt niet. Morgen weer een nieuwe dag en wij blijven in bianca geloven!
MarliesR schreef:Hier nog een stille meelezer. Vanaf het eerste moment ben ik gegrepen door dit ongeluk en ik denk er gedurende de dag vaak aan en klik het topic zeker meerdere keren per dag aan om te zien of er al weer nieuws is. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat er toch vooruitgang in lijkt te zitten. Heel erg bedankt voor je genomen moeite Linnie! Het moet voor jou ook ontzettend zwaar zijn!
Bianca, ik hoop enorm dat je dit topic straks zelf kan nalezen en dat je tijdens je revalidatie gesterkt kan voelen. Wat heb je een ontzettende pech gehad!