Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manubres schreef:http://youtu.be/gTjVepyNLuM
Zocht even op YouTube voor vergelijkingsmateriaal. Maar hier heeft Totilas ook een aantal haperingen bij Edward (eerste piaffe, uitgestrekte draf) als Rath erop had gezeten was de kritiek niet mals geweest.
Jannepauli schreef:Er zullen ongetwifeld een hele hoop posters komen die gaan schrijven dat de 'tegenstanders' altijd wat te zeiken hebben..het is inderdaad wel beter maar ik sluit me aan bij Abacab: er mist wel wat. Dat haperingetje - ach, dat kan gebeuren - daar gaat het niet om.
Het lijkt wel alsof hij in de tussentijd een lesje van Sjef J. heeft gehad: 1) Totilas loopt met het hoofd bijna constant iets achter de loodlijn en meer opgekropt( dat kun je 'ronder ingesteld' noemen) en 2) Rath geeft een keer een beloningsklopje op de hals tijdens de demo en ook achteraf de bekende beloning . Zie je trouwens dat Totilas daar ook meteen'als vanouds' op reageert? Even dat koppie meteen omhoog en rondkijkend zoals vroegerIk zie ook de schrikreactie van MR als Totilas even wat ruimte neemt - hij wil meteen de controle hernemn. Vertrouwen is dus nog niet gevonden.
Ik weet het niet - het rijden naar de norm is zeker beter, het paard is braaf, maar dat 'gewisse etwas' is er niet.. Of dit het resultaat is van een streepje Tranquigel durf ik niet te zeggen - van 'stralen' is nog geen sprake en geknipt is er.
Abacab schreef:ook apart dat er op het hele internet alleen deze ruim 4 minuten te vinden zijn van de demo van afgelopen zondag. Ik neem aan dat deze preformance ook weer een kleine 20 minuten is geweest. Zijn er dan helemaal niet meer opnames gemaakt?
@ San, het ziet er beter uit dan een week terug maar als MAR zo rijdt op de OS dan geeft dat zeker geen podiumplek
Lovely schreef:Aranel schreef:Wat een Edward Gal imitatie trouwens aan het eind, dat hoedje zo af
Yeah sure, Edward was zeker ooit de eerste die dat deed?
Aranel schreef:Wat een Edward Gal imitatie trouwens aan het eind, dat hoedje zo af
Vraag me ook af of er meer opnames gemaakt zijn, neem idd wel aan dat het weer een wat langer optreden was.. Of zou het verboden zijn om meer filmpjes te maken?
_San87_ schreef:Jannepauli schreef:Er zullen ongetwifeld een hele hoop posters komen die gaan schrijven dat de 'tegenstanders' altijd wat te zeiken hebben..het is inderdaad wel beter maar ik sluit me aan bij Abacab: er mist wel wat. Dat haperingetje - ach, dat kan gebeuren - daar gaat het niet om.
Het lijkt wel alsof hij in de tussentijd een lesje van Sjef J. heeft gehad: 1) Totilas loopt met het hoofd bijna constant iets achter de loodlijn en meer opgekropt( dat kun je 'ronder ingesteld' noemen) en 2) Rath geeft een keer een beloningsklopje op de hals tijdens de demo en ook achteraf de bekende beloning . Zie je trouwens dat Totilas daar ook meteen'als vanouds' op reageert? Even dat koppie meteen omhoog en rondkijkend zoals vroegerIk zie ook de schrikreactie van MR als Totilas even wat ruimte neemt - hij wil meteen de controle hernemn. Vertrouwen is dus nog niet gevonden.
Ik weet het niet - het rijden naar de norm is zeker beter, het paard is braaf, maar dat 'gewisse etwas' is er niet.. Of dit het resultaat is van een streepje Tranquigel durf ik niet te zeggen - van 'stralen' is nog geen sprake en geknipt is er.
Op het vorige filmpje beloonde Rath ook. Ach, lekker doemdenken en foutjes zoeken, dat is leuker dan toegeven dat het er best goed uitziet, ook al is er veel ruimte voor verbetering.
Jannepauli schreef:_San87_ schreef:
Op het vorige filmpje beloonde Rath ook. Ach, lekker doemdenken en foutjes zoeken, dat is leuker dan toegeven dat het er best goed uitziet, ook al is er veel ruimte voor verbetering.
Leesles nodig San87?