Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monnie_ schreef:Die man traint hier dat paard gewoon en corrigeert het op fouten. Ik zie geen enkele uitputting of negatieve reactie van het dier. Het lijkt alsof hij dat beest op volle krachten in zn bek snoert maar hij hoeft niet veel kracht te zetten hij komt alleen uit het zadel door evenwicht te bewaren.
Monnie_ schreef:Die man traint hier dat paard gewoon en corrigeert het op fouten. Ik zie geen enkele uitputting of negatieve reactie van het dier. Het lijkt alsof hij dat beest op volle krachten in zn bek snoert maar hij hoeft niet veel kracht te zetten hij komt alleen uit het zadel door evenwicht te bewaren.
Lamar schreef:essiedepessie schreef:nou nergens om, ik leg alleen aan monnie uit wat Joolien bedoelt..
ik zeg niks over de trainingsmethode en ik praat het ook niet goed..
misschien lijkt dat zo met die dooie quarter in mijn profiel, maar het is niet zo.
Dus jij rukt jouw quarter niet zo in de mond?
Pauline schreef:Lamar schreef:Dus jij rukt jouw quarter niet zo in de mond?
Kan het even anders?
Zij is niet de ruiter van het filmpje, niet alle westernruiters zijn slecht. Itt zelfs, de meeste mensen willen net als iedereen, gewoon plezier hebben met hun paard. Mogen ze van mening verschillen, deze reactie vind ik echt niet kunnen.
Dinopino schreef:Op het forum van http://www.wittelsbuerger.de spreken ze ook hun walging hier duidelijk vooruit. Het zijn echt niet een paar op bokt. En daar spreken ze ook over hun eigen landsgenoot die te zien is op het filmpje.
En na mijn weten bedrijven de duiters al ietsie pietsie langer de westernsport dan ons landje.
essiedepessie schreef:Lamar schreef:Verleden tijd dan: Dus jij rukte jouw quarter niet zo in de mond?
nee, ik heet geen craig, en wij reden zelfs, schrik niet, op het strand!
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5993_n.jpg
quarterH schreef:er waren 20 mensen op de clinic slimmerik. wel lezen he. op de meeste clinics komt niet de halve wereld kijken nee.
Pauline schreef:essiedepessie schreef:
Dus jij rukt jouw quarter niet zo in de mond?